BIM September 2024
Kan jag vänta till BIM? NEJ
varför tar önsketänkandet över när man vet att det inte är något där 🥹
Min gynekolog sa att man kan göra det och att jag troligen gjort det denna månad. Alltså ägglossat två gånger. Därav var jag nyfiken på om man kan se sånt i NC om man använder temp. 😂
Jag är så trött på denna smärtan i magen.
Känner mig så gråtfärdig pga detta. Nu har jag haft ont sen den 4de och igår tyckte jag det hade gått över, men nu ikväll gör den sig påmind igen. Känns som mensen kommer vilken minut som helst men skulle i så fall bara varit konstigt. Är det inte alltid 12-14 dagar efter ägglossning? Man vill så gärna ha en sladdis men ibland funderar jag så starkt på att skita i det ändå. Trots att jag inte kommer göra det såklart. Men ibland känner man bara om man skulle ta dem där hormoner som gyn rekommenderade så man slipper ha ont. 😖 Gud vad jag klagar nu känner jag.
Men om du fick din mens nu borde väl gyn ha sett en del endometrium i din livmoder? 🤔 Fått någon rapport i journalen än?
Fick visst inte med bilden
Har ingen aning vem jag ska fråga, så frågar er här i gruppen.
Jag upplever min mens konstig. Blöder knappt något och nu håller den på att fösvinna. Brukar annars blöda rikligt i fem dagar.
Fick den runt 22 tiden den 18 och nu är den typ bara brun och håller liksom på att sluta. På kvällen den 18 var den bara rosa.
Kan detta vara någon sorts mellan blödning eller är det mensen? Haha eller ja, det kan inte ni veta såklart. Bara nyfiken på om någon haft det och kan förklara liksom hur det var för er.