-
-
Babybooom24 skrev 2024-09-17 22:30:48 följande:
Grattis till alla som plussat!! och styrkekramar till alla som hoppar över till oktobertråden!
Men!! till alla som fortfarande inväntar BIM, kanske ni mot slutet - jag har den 30/9 och tror jag prickade in min ägglossning i förrigår. Eller iaf några dagar innan + på morgonen på vad jag tror vad min ÄL-dag.
Hur mår ni? som har BIM mot slutet av september? Har ni några symptom eller för tidigt ännu? så jobbigt - kan inte tänka på annat än att googla/analysera symptom - om något känns minsta annorlunda! Tycker mig ha lite metallsmak i munnen!
Hej!
Har BIM 27/9. Märker inga symtom än så länge och försöker även att inte ha för höga förhoppningar, men hade ju varit så roligt om de går vägen denna månad! Sån jobbig väntan till nästa vecka! 😩☺️
-
Babybooom24 skrev 2024-09-18 19:44:03 följande:
Håll ut!! Vi är ju ganska nära varandra då! Inte så mycket symptom här heller (om jag inte VERKLIGEN känner efter haha...då har jag alla symptom)
Så svårt att hålla nere förväntningarna, man bygger ju upp en ny längtan varje månad!! Ska du invänta BIM eller testar du lite innan?
Haha jaa, känner igen de med att verkligen känna efter! Man är duktig på att överanalysera.
Ja men visst gör man! Har du försökt länge?
Hmm vet faktiskt inte, jag är inne på att invänta BIM bara för att slippa få se eventuella negativa test, men osäkert om jag lyckas hålla mig, haha! Hur tänkte du göra?
-
Stort grattis! 😃Anonym (Myggan89) skrev 2024-09-23 06:51:47 följande:
Äntligen min tur 😭😭😭 håller alla tummar hårt att detta går vägen. Har ett missfall i bagaget. -
Kunde inte hålla mig så testade nyss med ett clearblue testa tidigt, men precis som jag anade så var de negativt. Har BIM 27/9 och är säker på att mensen kommer komma. Nya tag nästa månad men åh, detta är jobbigt 😢
-
håller tummarna för oss båda! Tappade dock hoppet lite imorse i samband med de negativa testet 🙈 men man vet ju aldrig! Jag märker inga symtom alls för en ev graviditet, gör du? Tyckte mig ha lite ont i magen igår och söndags såsom jag kan få inför mensen, men vill minnas att jag oftast brukar ha de dagen innan/samma dag som mensen ska komma, så jag är ju lite inställd på att den kommer tidigare tyvärr. Förlåt nu kändes jag nog väldigt negativ 😅 men de tar på psyket hela den här processen även om vi inte försökt så längeEmme11 skrev 2024-09-24 11:33:06 följande:samma här, har också BIM 27/9 och tog ett negativt test imorse. men hoppas att HGC nivåerna är för låga och att vi båda plussa snart igen! Inte alltid man får utslag på de tidiga testerna 🙏🏼🙏🏼
-
Kanske ändå några tecken på g då ju! Håller tummarna för dig! 😍 är första här också, längtar så!!Emme11 skrev 2024-09-24 12:23:18 följande:Åh nu jag förstår verkligen :( Men håller hoppet levande!
jag har haft molande värk vänster sida som strålar ner mot ljumsken men nu mer centrerad värk. Lite illamående men annars inga tecken. Men det kan ta flera dagar innan man känner något så håller tummarna!
blir mitt första barn, så skulle bli så glad 🥹 -
Och där kom min mens precis som jag anat. Så besviken men nya tag nästa månad. Lycka till ni som är kvar här!