Augustilejon skrev 2024-09-18 07:23:59 följande:
Heja, håller tummarna! Jag har två dagar kvar till beräknad mensstart och har ingen aning, men tänker också på det jämt. Förra veckan hade jag en dag med konstig känsla i kroppen och stora humörsvängningar, och tidigt den här veckan tydlig molvärk likt mens i tre dagar. Tempen håller sig högre än innan ÄL men inte ovanligt hög. Jag är på sjätte försöket, och känner för att invänta bim innan jag testar.
Skönt att veta att vi är några stycken kvar i samma sits!🌼
Åh så snart med två dagar kvar till BIM ju! Håller tummarna för dig med!
Och alltid så skönt att höra att man inte är galen som går runt och överanalyserar symptom - man vill ju så gärna att det ska gå vägen.
Men! dina symptom låter ju iaf positiva, molvärk och humörsvängningar verkar många som plussat ha haft! Tycker det låter vist att vänta, så imponerade att du kan hålla dig! Har du regelbunden mens?
Jag vill börja testa redan nu haha, men alldeles för tidigt då det endast var tre dagar sen ÄL:(
Jag har bara försökt i tre månader men har så blandade känslor i all min iver, två av mina närmsta kompisar har försökt i snart tre år utan framgång, och de andra har det gått på första eller andra försöket. Man vet ju verkligen inte! Samtidigt som man blir ju hoppfull i denna tråd - SÅ många plus!