Siripiri skrev 2024-08-16 21:59:56 följande:
Har faktiskt ställt krav på min sambo! Han slutade snusa förra året, sen denna sommaren har han inte druckit mycket alkohol, utan alltid frågat, hur mycket får han dricka osv ☺️ Sen har jag pillat i honom några q10, NAC, magnesium och zink med 😁
Har försökt få han att dricka lite mindre kaffe men det har väl gått sådär 😂 jag har ju själv haft svårt att sluta med kaffet, men har vart relativt duktigt under sommaren.
Jag har gått all in denna cykeln, köpt termometer och ÄL-stickor, nu jäklar ska här samlas in data 😂
Hatten av för din sambo!
Min sambo drack lite mindre när vi skulle ha 1:an men tror det slutade med att det ändå blev till efter en utekväll efter alla försök så jag får inte riktigt igenom det denna gången.. 😂
vad kul du går all in! Det är så otroligt roligt med kan jag tycka! sedan såklart, går det överstyr att man blir stressad av allt så ska man såklart sluta, men sålänge det är kul & ger en något att fokusera på är jag ALL IN team! Kör med stickor och har funderat på att börja tempa. Men känns svårt det där med att tempa samma tid innan man stiger upp efter sammanhängande sömn, hur gör ni? Jag har en liten tjej hemma så blir inte mycket av det där. Är det värt ändå eller kommer det bara bli osannolika resultat tro? 😁