BIM September 2024
Hej, än så länge BIM 26/9, har ju inte haft BIM för Augusti än men jag har inga höga förhoppningar på något plus den här månaden..
Hej, än så länge BIM 26/9, har ju inte haft BIM för Augusti än men jag har inga höga förhoppningar på något plus den här månaden..
Jag är på ÄL+ 4, har väl ca 11 dagar kvar till BIM enligt NC och Flo.
Ni som blivit gravida, hade ni känningar på det innan BIM? Vad hade ni i så fall för känningar? Och hur tidigt hade ni dem?
Nu sitter jag här ca ÄL+6, visst MÅSTE det vara för tidigt för grav-symptom?
Har molvärk i magen, smått illamående, trött, OTROLIGT känslosam och precis som tidigare graviditeter så vänder kaffet lika fort som det kommer in i munnen .. tror jag ska ha mens runt den 12/9
Ja din ser ju bra mycket jämnare ut 🤔
Jag upplever ändå att jag tempar ''rätt'', alltså runt samma tid och med rätt mängd sömn
Grattis!!! Vad pirrigt!!
Tempen dalar och har ''menskänning'', så jag får nog också bidra med ett minus nu i September.. får hoppas på ett oktoberplus ..
Så tråkigt :( såklart inte kört förrän mensen faktiskt är här!
Jag är på ÄL+10 , vilket ändå egentligen känns lite för tidigt för mens..
Kunde inte tempa imorse pga störd sömn, men har fortfarande inte fått mens trots känningar på det sedan några dagar tillbaka.. jag brukar aldrig känna av det så tidigt men det kan ju vara något nytt efter min MA.
(BIM imorgon eller fredag, lite oklart)
Testade negativt igår (dock på eftermiddagen) men kan tycka att det borde visa åtminstone ett svagt positivt såhär sent i cykeln 😞