• shimano

BIM September 2024

Hej hej, första försöket första barnet! BIM 11 september. Brukar ha cykel på 26-28 dagar. Har tagit ägglossningstester sen i söndags utan smiley (rosa CB). Är det värt att fortsätta testa några dagar till? Vad tror ni? :) trodde nog jag skulle fått smiley igår eller idag

• shimano
    Anonym (Sladdis2025) skrev 2024-08-28 21:38:59 följande:
    Vilken cd-dag började du testa på? 😊 och har du testat andra ?vanliga? stickor också?
    välkommen!😍
    CD 10, så borde väl inte missat innan? Inte testat andra! är det en bra idé att göra det också? Tack 🥰 
  • shimano

Positivt ÄL-test idag :) ?kör ni? bara på från nu hehe eller något särskilt ni brukar tänka på?

• shimano
    Anonym (Sladdis2025) skrev 2024-08-29 07:56:54 följande:
    Hade du också positivt idag? 😊
    samma lika här! Vi låg igår och tänkte mysa på varje dag nu i 3 dagar minst 😂 
    vet inte vad som är bäst egentligen varannan dag eller varje osv Egentligen.. 😅
    ja vad kul! Haha nej det är kanske svårt att veta vad som är bäst, bara chansa och köra på då 😃 visst har du BIM 15/9? Jag har 11/9 om jag räknar 28 dagar, men har ibland 26 dagar.
  • shimano
    Anonym (Sladdis2025) skrev 2024-08-29 12:01:08 följande:
    Exakt! Jag hade 15/9, men nu står det 13/9 i NC och andra sidan har inte NC satt ut Äl så hoppas tempen fortsätter stiga nu eller iallafall håller sig högt ☺️
    har ni lyckas mysa på ?rätt dagar då??😄

Det håller jag tummarna för! 

Haha yes!! Vi har kört varannan tidigare fram till smileyn igår, nu blir det lite oftare ☺️ ni då? 

• shimano
    Anonym (Sladdis2025) skrev 2024-08-30 07:55:42 följande:
    Hehe! Samma som här, får bli varje dag nu iallafall minst 2-3 dagar framåt , hade igår och i förrgår 😍
    Är så gammal så tror inte det tar sig så lätt så lär ta ett bra tag men man måste ju iallafall göra allt man kan😂
    blev det mys igår?😍

Försökte svara igår men hamnade i något spam-filter

Bara att köra på så får vi se hur det går! Vi får följa varandra mot BIM sen då :) hur gammal är du? jag känner mig inte så gammal haha men i barnsammanhang märker jag att andra kan bli stressade vid 30+. 

• shimano
    Anonym (Sladdis2025) skrev 2024-09-04 21:03:01 följande:
    Tackar som frågar 😄
    så här ser det ut nu 
    Inget nytt roligt tror jag, ingen gravidgraf tror jag iallafall 😂
    hur går det för dig?😊
    Jag kan inte grafer, men ser det inte ut som att den går upp, och det är väl bra (Något jag tror jag förstått haha)? Hur känns det i kroppen annars? :)
  • shimano
    TrueResolution skrev 2024-09-05 10:53:31 följande:

Hur går det för er som har BIM i dagarna?
    Tycker det är helt galet att vi fått så många plus redan så tidigt in i September 🥹🤍 

Så nyfiken på hur ni mår ni som väntar BIM det närmaste om det har testats eller om det väntas tålmodigt på BIM!? 😁 

Cheryblossom, kom din mens? 
    Siripiri, din graf ser ju toppen ut, har du planer på att testa tidigt eller du inväntar BIM? 

Hej567? Knyttets? Ni andra? 🥳

Jag har BIM 11/9 men tror det flyttats till 12 eller 13 september. Ska nog försöka vänta till 11/9 åtminstone 😃 hur ska du göra? ☺️
  • shimano
    LifeGivesYouLemonade skrev 2024-09-05 20:28:39 följande:

När kommer ni alla testa er? Jag skall test när jag är på ÄL+10. Har flera teststickor kvar som jag vill bli av med för att nästa månad enbart köra på digitalt test som jag tar på BIM dagen.

ska du testa med testa tidigt eller vanliga då? Jag har två testa tidigt med CB och några vanliga test. Vet inte riktigt hur jag ska göra :)
Svar på tråden BIM September 2024