• molly50

Snälla killar, sluta berätta att ni har runkat!

Anonym (Ullis) skrev 2024-08-26 12:55:44 följande:
    Är det du på riktigt på bilden? Då känns det nog värre. Även om det finns vissa som kanske tar det som en komplimang. Hur som, väldigt sunkigt beteende att tala om det för dig. Han blir väl kåtare av att veta att du vet. Han kanske skäms lite nu när du skriver det här. Vissa saker vill man faktiskt vara lyckligt ovetandes om, som om man varit en runkfantasi hos någon man inte har den relationen till.
    Jag har också råkat ut för det där.
    Och det var inte bara min profilbild utan även andra bilder jag hade i ett album på dejtingsajten jag höll till på.
    Har även hänt mig här på FL,pga min profilbild.
    Jag tar det inte som en komplimang utan får bara äckelkänslor då jag tycker det är direkt avtändande.
  • molly50
    Anonym (Ullis) skrev 2024-08-27 23:36:34 följande:
    Vissa är inte kloka! Börja ragga eller tjata om bilder oavsett om det är familjeliv, oneline-alfapet eller quizkampen. Gemensamt är att det är ställen där man absolut inte borde göra sånt.
    Även på dejtingsajter borde man kunna bete sig! Fast det kanske bara är bra så att det gör det enkelt att veta vilka man kan sortera bort direkt iofs; )
    Nej,precis! Och sen undrar de varför de inte får napp?

Ja,det gör det ju enkelt att sålla bort sådana personer.
  • molly50
    Anonym (Kvinna) skrev 2024-08-27 23:58:21 följande:
    Jo, men det där har nog de flesta varit med om.
    "Har du bild på fittan?" i femte mailet.
    Ja,eller om man har webcam så man kan visa brösten. 
  • molly50
    Anonym (Kvinna) skrev 2024-09-02 22:08:33 följande:
    Jo, så är det och visst har det hänt att jag visdat både bröst och fitta, men inte när de frågar efter det i femte mailet.
    Jag har inte gjort det då det är personer jag inte känner.
    Jag vill inte visa upp mina privata delar för främmande män som jag inte ens har träffat eller kanske bara skickat ett par mess till.
Svar på tråden Snälla killar, sluta berätta att ni har runkat!