• Anonym (g)

Orkar inte mer att alla blir gravida utom vi!!

Att förvänta sig att ens omgivning anpassar omkring känsliga ämnen är väl självklart, förstår inte hur folk kan leva utan att anpassa lite? Dör någons mamma är jag inte den första att hypa upp min i dennes närhet, ber någon om lite anpassning är jag den första som ger den av respekt.

• Anonym (g)
    Anonym (Delat) skrev 2024-08-09 15:29:48 följande:

Vad bra! Jag sa det för att säga att vad man ger är ibland vad man sen får. Ang bitterhet tänker jag att psykisk ohälsa säkert i vissa situationer kan vara ett hinder. Jag själv har aldrig försökt bli gravid via samlag men med IVF

Suck...
  • Anonym (g)
    Ballerina1991 skrev 2024-08-09 16:54:55 följande:
    Varför så negativ? TS fråga handlade om att ta en paus från familjen. Visst kan man väl göra det. Jag går igenom IVF just nu efter flera års ofrivillig barnlöshet. Det är fruktansvärt jobbigt. 
    Citerade du fel? Jag var inte negativ mot TS utan mot alla som glatt hoppat på henne...
  • Anonym (g)
    Anonym (Delat) skrev 2024-08-09 17:13:54 följande:

man kan inte alltid fokusera på vad som är orättvist. vi har betalat för ivf och en vän till mig är tex helt infertil. Gissar att du inte blir gravid när du verkar så bitter. De andra har väl inte med er att göra. Vissa har tex inte ens en familj eller partner. Ni verkar dramatiska och ego

Du verkar själv väldigt bitter med tanke på hur du beter dig.
  • Anonym (g)
    Anonym (Delat) skrev 2024-08-09 18:57:55 följande:
    Ja och det är inget jag rekommenderar om man vill bli gravid. När jag jobbade bort det blev jag gravid direkt. Så det är ett råd i all välmening. Behöver nog jobba lite på det nu igen bara :D
    Jobbade du även bort hjärnceller eller vad menar du, för du kan inte tro på att detta elaka beteende är hjälpsamt för TS eller tyder på att du faktiskt jobbat bort något då du mest verkar hakat upp dig på ordet bitter??
Svar på tråden Orkar inte mer att alla blir gravida utom vi!!