• Anonym (Vivala)

Kom på min tjej skicka naken bilder till en annan kille 😢

Nu känns det det inte bra , hon säger att hon inte har nåt å berätta, när jag frågar varför och förnekar allt , även jag såg bilder å text i nån sekund... 

Hon vill att vi ska fortsätta som vanligt och jag ska glömma vad jag såg ... 

Jag tänker på dom där jävla bilderna och text ,typ varje dag  ,har gått snart 2 månader  nu ...

Vill inte gör slut ,men hur ska kunna lite på henne när om ljuger om allt ... 

Hur hade ni tänkt ? 

Jag själv porrsurfar en del ,men skriver ej till nån el lägger ut bilder ...

• Svar på tråden Kom på min tjej skicka naken bilder till en annan kille 😢
  • Anonym (Svårt att besvara)

Det här är pga kön svårt att besvara. Många tjejer lägger ju ut nästan naket/naket och deras instagram är jätteviktig för dem, så jag vet inte. Det är ett visst hopp från det och att skicka det till en specifik kille men jag tror många andra skulle se det som samma sak.

Jag tror inte jag hade accepterat det nej. Nakenbilder/thirsttraps rent generellt ok, jag hade surat men accepterat det. Men inte det här. Jag hade lämnat.   

• Anonym (P)

Hade aldrig accepterat detta. Behåll din stolthet och dumpa henne.

• Anonym (Ngng)

Eftersom hon inte kan förklara varför, så kan ni inte bygga på det. Det är det som krävs för att du ska kunna komma vidare , förståelse. Omtanke. Respekt. 

Visar hon sig inte ledsen så gör slut, det är inte värt det. 

• Anonym (Ngng)
    Anonym (Svårt att besvara) skrev 2024-08-08 20:43:08 följande:

Det här är pga kön svårt att besvara. Många tjejer lägger ju ut nästan naket/naket och deras instagram är jätteviktig för dem, så jag vet inte. Det är ett visst hopp från det och att skicka det till en specifik kille men jag tror många andra skulle se det som samma sak.

Jag tror inte jag hade accepterat det nej. Nakenbilder/thirsttraps rent generellt ok, jag hade surat men accepterat det. Men inte det här. Jag hade lämnat.   

Nej, skickar man till en kille så är det ragg.
  • Anonym (Svårt att besvara)
    Anonym (Ngng) skrev 2024-08-08 20:53:11 följande:
    Nej, skickar man till en kille så är det ragg.
    Håller med.
  • Vildlemur

Vet du vem hon skickat till?
    Jag kan skicka nakenbilder till mina närmaste tjejkompisar- om bilderna blir riktigt bra. Dom ger bättre komplimanger än min karl 🙃

• Anonym (Vivala)
    Anonym (Ngng) skrev 2024-08-08 20:52:34 följande:

Eftersom hon inte kan förklara varför, så kan ni inte bygga på det. Det är det som krävs för att du ska kunna komma vidare , förståelse. Omtanke. Respekt. 

Visar hon sig inte ledsen så gör slut, det är inte värt det. 

Mycke bra skrivet , detta ska jag ta in ❤️ 17 år har vi varit ihop 😢
  • Anonym (Vivala)
    Vildlemur skrev 2024-08-08 21:11:03 följande:

Vet du vem hon skickat till?
    Jag kan skicka nakenbilder till mina närmaste tjejkompisar- om bilderna blir riktigt bra. Dom ger bättre komplimanger än min karl 🙃

Såga bara att det va nån marcus, hon hade en marcus på insta , jag skrev till han och fråga om han kände till henne, svaret blev nej bara att dom hade tävlat i samma online tävling crossfitt .

Fast jag tror ej att det är han  , han skrev så bra svar på mina frågor å hot , men den bästa kan ljuga å ...
  • Vildlemur
    Anonym (Vivala) skrev 2024-08-08 21:22:01 följande:
    Såga bara att det va nån marcus, hon hade en marcus på insta , jag skrev till han och fråga om han kände till henne, svaret blev nej bara att dom hade tävlat i samma online tävling crossfitt .

Fast jag tror ej att det är han  , han skrev så bra svar på mina frågor å hot , men den bästa kan ljuga å ...
    Har du hotat?
  • Anonym (vilkenfräckhet)

Haha hon låter kul ändå som vill att ni ska fortsätta som vanligt och att du ska glömma det bara Drömmer är trådstarten på riktigt så är det väl bara att du gör slut

Svar på tråden Kom på min tjej skicka naken bilder till en annan kille 😢