Inlägg från: Anonym (Ngng) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ngng)

Kom på min tjej skicka naken bilder till en annan kille 😢

Eftersom hon inte kan förklara varför, så kan ni inte bygga på det. Det är det som krävs för att du ska kunna komma vidare , förståelse. Omtanke. Respekt. 

Visar hon sig inte ledsen så gör slut, det är inte värt det. 

• Anonym (Ngng)
    Anonym (Svårt att besvara) skrev 2024-08-08 20:43:08 följande:

Det här är pga kön svårt att besvara. Många tjejer lägger ju ut nästan naket/naket och deras instagram är jätteviktig för dem, så jag vet inte. Det är ett visst hopp från det och att skicka det till en specifik kille men jag tror många andra skulle se det som samma sak.

Jag tror inte jag hade accepterat det nej. Nakenbilder/thirsttraps rent generellt ok, jag hade surat men accepterat det. Men inte det här. Jag hade lämnat.   

Nej, skickar man till en kille så är det ragg.
  • Anonym (Ngng)
    Anonym (Svartvitt) skrev 2024-08-09 00:38:31 följande:

Folk här är väldigt kategoriska. Om ni varit ett par i 17 år och har hus och barn ihop kan det ju verkligen vara värt att kämpa för! Men det krävs att hon också är med på tåget då. 

Det mest troliga scenariot är väl att hon efter så många år ihop känner att saker och ting stagnerat i er relation, och söker bekräftelse utifrån. Chattar och byter bilder med folk på nätet. Anonymt och bra. Jag har själv varit där. Det behöver inte betyda att hon ligger eller vill ligga med någon annan, eller att hon inte vill vara med dig. Ett solklart övertramp och svek, men knappast i den skalan att man måste gå skilda vägar. Alla relationer går igenom kriser, sen är det hur man hanterar dem som är avgörande. 

Prata med henne igen, säg att ni måste prata om det för att ni ska kunna gå vidare tillsammans. Om det behövs så ta hjälp av en terapeut. 

Men hon visar ju absolut Noll respekt och förståelse för t. Så det hade då inte förvånat mig om hon redan har legat med någon annan heller med tanke på hur hon är 

Svar på tråden Kom på min tjej skicka naken bilder till en annan kille 😢