Få ut kontanter?
Men ja, man kan få 20-lappar i bankomat...
Kan vara en engångsgej men fick ut bla en 20-lapp så sent som förra vecka på en svensk bankomat vid litt jobb.
Förra veckan.
Eftersom man inte kan ta ut mindre än 100 lappar så stämmer det inte.
Alltså, antingen kan man eller så kan man inte. Du har även skrivit att andra fått ut 20-lappar.
Så du skrev in att du ville ha ut 520 kr, eller hur gick det till?
Du har fortfarande inte berättat hur du gjorde, EpicF.
Hur mkt pengar tog du ut när du fick din 20:.a?
Ja, eftersom hon inte specificerade så fick hon 240 kr, varav 2 tjugolappar. Det är ju så svenska uttagsmaskiner fungerar.
Du slog in en jämn summa, fick ut en 20-lapp och påstår att du fick rätt summa?
Med tanke på att du undviker att berätta dels den korrekta summan, dels vilken automat det gäller, så känns inte detta trovärdigt.
Men jag vet att du brukar stå på dig fast du blir överbevisad, så du får gärna fortsätta tro att man får 20-lappar i bankomaten. Men llämna inte det som tips till andra.
Med tanke på att du undviker att berätta dels den korrekta summan, dels vilken automat det gäller, så känns inte detta trovärdigt.
Men jag vet att du brukar stå på dig fast du blir överbevisad, så du får gärna fortsätta tro att man får 20-lappar i bankomaten. Men llämna inte det som tips till andra.
Fast varför ger du som råd till någon som vill ha 20-lappar att ta ut i bankomaten, när du inte ens vill berätta var den enda bankomaten som har 20-lappar finns?
Ett jävligt korkat råd. Det vet du också, men det kan du inte erkänna.