Vill våga ha mer sex
Vad har du för erfarenheter innan den man du är med nu?
Hur är han mot dig? Visar han uppskattning?
Det går inte att bara våga och ta för sig. Men måste känna sig trygg.
Vad har du för erfarenheter innan den man du är med nu?
Hur är han mot dig? Visar han uppskattning?
Det går inte att bara våga och ta för sig. Men måste känna sig trygg.
Vad tycker du om dig själv, gillar du dig själv? Din kropp? det kan också göra sitt
Är de tipsen bra för en tjej som är osäker? Tror hon först behöver gilla sig själv och känna trygghet med sin partner. känna att hon är fin.
Att spela upphetsad låter ju helt galet. Det blir man, automatiskt om man känner sig trygg, älskad och respekterad.
kan nog vara bra att bygga en grund innan man börjar med rollspel och porrtittande. Kärlek och omtanke, helt enkelt.
Nej, det var inte så jag menade.
Men jag tänkte att det måste nästan ligga något mer bakom om en tjej inte känner sig trygg nog efter så lång tid. Det måste ju bero på något.
Tror tyvärr att det finns vissa inte känner sig trygga även efter så lång tid. Man läser ju så mycket kvinnor som ligger med män bara för att de måste, för att mannen har behov, för att inte bli lämnade osv. Helt fel. tjejen kanske är med en man som inte visar någon som helst uppskattning? Eller så bottnar det i något helt annat. Vad vet jag? Därför jag frågade henne.
Nu kan hon uppenbarligen inte det än och därför funderar jag på vad anledningen kan vara.
För mig är det så iallafall. Känner jag mig inte trygg, respekterad och omtyckt, nej då vill jag inte heller. Det blir som en spärr. Inget man kan hjälpa.
Nu handlade dessutom tråden om en tjej så då blir det ju rjejen som är i fokus. Hade det varit en kille hade det varit omvänt.
Men tänk dig in i hennes situation. Då är det väl kanske inte så enkelt att helt bara sådär bli avslappnad.