• Anonym (Frikort)

Vem/vilka skulle du ha som frikort?

Om du fick ett (eller flera) frikort bland kändisar, vem eller vilka skulle du välja då? 

Själv har jag väl två som sticker ut lite mer än andra i form av Alexander Skarsgård och Chris Hemsworth. Rent generellt har jag svårt för långhåriga killar men båda de två funkar oavsett hårlängd.

• Svar på tråden Vem/vilka skulle du ha som frikort?
  • XDX
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-08-04 07:16:30 följande:
    Är tanken att som förspel börja med att mäta hennes vagina med ett krucifix.
    Haha, en krucifixformad dildo - galet! 🤣😱

Nä, jag skulle hellre mäta henne sakta och sensuellt med min... 
  • Anonym (BBW)
    XDX skrev 2024-08-04 08:53:43 följande:
    Haha, en krucifixformad dildo - galet! 🤣😱

Nä, jag skulle hellre mäta henne sakta och sensuellt med min... 
    Du fattar alltså inte att det syftar på dina vidriga inlägg i en bortplockad tråd. Du kan kanske börja med att visa upp dig i dina kalsonger så får hon i alla fall ett gott skratt. 
  • XDX
    Anonym (BBW) skrev 2024-08-04 08:58:19 följande:
    Du fattar alltså inte att det syftar på dina vidriga inlägg i en bortplockad tråd. Du kan kanske börja med att visa upp dig i dina kalsonger så får hon i alla fall ett gott skratt. 
    Klart jag fattar. Och jag tyckte att jag kände in en glimt i ögat ;) 

Med du kanske inte fattade ovan? LOL 

Så du fortsätter anklaga och förtala mig utifrån era fantasier, hahah 😅 Det säger mycket om dig. 

Hade varit härligt att bjuda henne på ett gott skratt, vi hade skrattat tillsammans 😅
  • Anonym (BBW)
    XDX skrev 2024-08-04 10:46:05 följande:
    Klart jag fattar. Och jag tyckte att jag kände in en glimt i ögat ;) 

Med du kanske inte fattade ovan? LOL 

Så du fortsätter anklaga och förtala mig utifrån era fantasier, hahah 😅 Det säger mycket om dig. 

Hade varit härligt att bjuda henne på ett gott skratt, vi hade skrattat tillsammans 😅
    Vilka fantasier talar du om???

Behövdes absolut inga fantasier utan det räckte mer än väl med dom vidrigheter du skrev i den nämnda tråden.

Utan tvekan det vidrigaste som skrivits på detta forum.
  • XDX
    Anonym (BBW) skrev 2024-08-04 10:51:14 följande:
    Vilka fantasier talar du om???

Behövdes absolut inga fantasier utan det räckte mer än väl med dom vidrigheter du skrev i den nämnda tråden.

Utan tvekan det vidrigaste som skrivits på detta forum.
    Antingen blandar du ihop mig med någon annan, eller så är du en grovt förtalande och elak person

Ska du sluta sabotera trådar med detta nu? 

Moderatorerna hallå? 
  • Anonym (Örjan)
    XDX skrev 2024-08-04 10:55:37 följande:
    Antingen blandar du ihop mig med någon annan, eller så är du en grovt förtalande och elak person

Ska du sluta sabotera trådar med detta nu? 

Moderatorerna hallå? 
    Det är nog ingen som förväxlat någon. Det var väldigt tydligt vem som skrev vad i den tråden.
  • Anonym (Undrar)

Måste man välja en person? Eller kan jag välja 4 dagar i en stuga i skogen helt ensam med lite fin hemodlad cannabis och några kassar med godsaker?

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Vanliga)

Alexander Skarsgård är den enda konsekvent heta kändis jag vet, han är alltid snygg, charmig och lång och stor och... Ja.

Annars gillar jag mer killar som ser lite mer ut som vanligt folk men med mycket charm och fint leende:

Andrev Walden
    Johar Bendjelloul
    Tareq Taylor
    Magnus Betner

• Anonym (Eva)
    Anonym (Örjan) skrev 2024-08-04 11:00:37 följande:
    Det är nog ingen som förväxlat någon. Det var väldigt tydligt vem som skrev vad i den tråden.
    Håller helt med. Var inte den minsta svårighet att hålla isär personer i den tråden och vem som stod för de vidrigaste kommentarerna. Kan garantera att dessa kommentarer inte var något man glömmer i första taget. 
  • Anonym (Evrt)

Om jag får lägga till en till. Amy Diamond. Hon verkar mjuk och go.

• Anonym (Svårt att välja...)

Nigella Lawson .är en kvinna som jag skulle ta ett frikort på - absolut.
    Även Carola kunde vinna ett kort hos mig (hon är väl mer som en snygg soffkudde - ser bra ut men ska nog inte säga för mycket)
    Blondinen i Dafgårdsreklamen även om det låter "sådär" men riktigt vacker kvinna.

Svar på tråden Vem/vilka skulle du ha som frikort?