Inlägg från: Eurydike |Visa alla inlägg
  • Eurydike

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

Anonym (Donnan) skrev 2024-12-13 06:39:47 följande:

Jag ska vara lucia idag för fösta gången i mitt liv 

Spännande! Lycka till och hoppas att luciakronan inte är alldeles för varm och tung ⭐️🤎🕯️
  • Eurydike
    Anonym (Donnan) skrev 2024-12-13 18:15:42 följande:
    Tack!
    Luciakronan var lagom tung fast det blev varmt om skallen när stearinet droppade ner i håret  🕯️
    Det låter inte så skönt! Tur att det bara är lucia en gång om året så håret hinner återhämta sig ☺️
  • Eurydike
    Eurydike skrev 2024-12-17 01:58:10 följande:

Beställer nyårsklänning och äckliga bönor 💃????

Det skulle vara äckliga bönor där på slutet 😞
  • Eurydike
    Anonym (Jag) skrev 2024-12-17 02:08:49 följande:

Har inte kunnat somna... Behöver prata med "min" kille imorgon om en jobbig sak och om det inte går bra så kommer vi att behöva gå skilda vägar :(

Hoppas verkligen att det gick bra med samtalet! Att behöva gå vidare, fast det gör ont, kan vara riktigt tufft 💔
  • Eurydike
    Anonym (Donnan) skrev 2024-12-17 10:48:58 följande:
    Eurydike skrev 2024-12-16 22:20:57 följande:
    Det låter inte så skönt! Tur att det bara är lucia en gång om året så håret hinner återhämta sig ☺️
    Det var värsta var att få bort allt stearin från håret 

Det låter pilligt! 🕯️
  • Eurydike
    Anonym (Micke gullefjun) skrev 2024-12-18 13:12:35 följande:

Räknar hur många kramar jag fått idag. Hoppas att det blir många fler innan dagen är slut. Helst en riktig stor gruppkram också så att man känner het värme och gemenskap. Kraaaaam!

Kjamiz! 🤗
  • Eurydike

Puh! Nyårsklänningen stinker som en hel parfymfabrik och jag tål inte parfym. Har tvättat den nu och hoppas att den har hunnit lukta av sig imorgon 💃

• Eurydike
    Mayjel skrev 2024-12-30 22:39:30 följande:
    Har också varit med om detta ett par gånger. Varför liksom? Dessa klädföretag borde veta bättre. Allergier är ju något globalt. 
    Trist att du också har varit med om det! Ja, de borde verkligen veta bättre och vissa plagg har jag faktiskt skickat tillbaka enbart på grund av lukten. En gång vädrade jag ett par handskar i två år innan jag kunde använda dem 😅
  • Eurydike
    Anonym (Donnan) skrev 2025-01-05 22:31:31 följande:

Svarar här.
    Hej hej 

Jag med.
    Hej på dig!
Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag