Inlägg från: Eurydike |Visa alla inlägg
  • Eurydike

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

Anonym (Lisa) skrev 2024-10-13 00:14:15 följande:

Nu är det dags att krypa ner i sängen 🛌

Sov så gott! 😴🌙✨
  • Eurydike
    Anonym (A) skrev 2024-10-10 23:43:02 följande:

Försöker sova men det är svårt. Det är så tungt just nu av olika skäl. 

Det enda trevliga idag har varit mina diskussioner med sonen om allt möjligt och katten som alltid vill sitta bredvid mig när jag jobbar hemifrån. 

Nu blåser det rejält utanför sovrumsfönstret. 

Jag har kollat olika resmål i Sverige också . Jag vill ut i skogen men jag har ingen bil så det är svårt att ta sig till vildmarken. 

Det låter bra att du ändå kan se lite ljus i mörkret! Diskussioner med sonen och en katt som jobbarkompis låter verkligen inte fel 🐈 Hoppas du mår bättre snart!
  • Eurydike
    Anonym (Micke gullefjun) skrev 2024-10-17 05:42:54 följande:

Hostar och famlar i mörkret. Ropen skalla ny lokal åt alla.

Det låter spännande! Hoppas du hittade det du famlade efter där i mörkret 😄
  • Eurydike
    Anonym (Me) skrev 2024-10-18 04:53:09 följande:
    1år med Ben eller :)
    Dardi007 skrev 2024-10-18 05:48:35 följande:
    Grattis bejbe !
    Anonym (Lisa) skrev 2024-10-18 06:40:17 följande:
    Grattis🎂

Tack så mycket! ☺️ Vi firade ett år med världens bästa Discordgrupp och alla skulle fota firandet och lägga upp bilden i gruppen. Tyckte det blev så stämningsfullt att jag lade upp bilden här också 🥳😋🎂🍦

• Eurydike
    Anonym (Tjorven) skrev 2024-10-21 21:48:20 följande:

Klappade Båtsman  

Det gjorde du rätt i!
  • Eurydike
    Mayjel skrev 2024-10-20 21:36:53 följande:

Just tagit mina vitaminer och sköljt ner med varmt citronvatten och kokosolja. 

Bra att dricka en tsk olja varje dag. Främjar både leder, hyn (inifrån) och matsmältningen. 

Kanske borde börja med olja jag med! Fast iofs tar jag veganska omega 3 tabletter, så det kanske har samma effekt 🤔
  • Eurydike
    theo77 skrev 2024-10-21 22:07:24 följande:

Håller på att packa inför lägenhetsflytt !!!
    Cool

Härligt med ny lya! 😎
  • Eurydike
    Mayjel skrev 2024-10-21 22:16:09 följande:
    Är det i oljekapslar då? Jag tar också såna. Av märket Helhetshälsa. 

Ja, jag gillar att värma upp vattnet på spisen först. Känns som att oljan åker ner lite snabbare då. Avokadoolja är milt och ett bra smörjningsmedel för leder och tarmsystem. Lite dyrt bara i vanlig butik. Billigare att beställa online. 
    Det är oljekapslar som är gjorda av alger! Bra tips där med att värma upp vattnet först. Jag äter mycket avokado och brukar ha det på surdegsbröd tillsammans med vegetarisk skinka och keso. Det är jättegott! Kan tänka mig att avokadooljan är billigare att beställa, det är mina omega 3 kapslar också. Jag köpte en helt perfekt avokado idag 😋🥑
Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag