Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
Ligger i bäddsoffan och har feber. Längtar efter min vän. Vet inte riktigt när vi kommer att ses igen. Jag kommer att ha barnen på 100% i 1,5 månad nu.
Ligger i bäddsoffan och har feber. Längtar efter min vän. Vet inte riktigt när vi kommer att ses igen. Jag kommer att ha barnen på 100% i 1,5 månad nu.
Hängt upp några gardiner i nya lägenheten. Så nu finns även mormor representerad då detvena paret gardiner var hennes. Morfar finns representerad i en 7-armad smidesljusstake han gjort.
Är solo, barnen har pappahelg. Tyvärr har vännen barnhelg så vi kan inte träffas.
Tränat på morgonen, gym och simning. Städar och väntar på att barnen ska komma hem efter en helg med pappa.
Blivit irriterad på exet som ställer orimliga krav gällande svarstider i meddelanden om barnen....
Står på stationen och väntar på att min vän ska komma med tåget
Jobbat, tränat, ätit åt helvete för mycket (känner mig fortfarande tokmätt över 3 timmar senare), badat varmt, chattat med vännen som är på äventyr med ena barnet. Är ensam då mina ska spendera höstlovet hos pappa.
Saknar min vän, 2v sedan vi sågs.
Svär över att en tand gick sönder idag... av en surdegsfralla...
Ägnat kvällen åt att hantera son med besvikelser och känslostormar.... eftermiddagen har inte varit enkel med först samtal om min och deras pappas separation, sen träning med idiotisk lagkompis som sa mindre snälla saker så sonen tappade humöret fullständigt och sen besvikelsen att leksaken man ville ha och som fanns tidigare på eftermiddagen inte fanns kvar när man skulle köpa den. Så då skulle sonen rymma hemifrån och det tog sin lilla stund att få honom att gå hem igen...
Nu värma pizzan vi hade köpt och som hunnit bli kall...
Hade hoppats på att min vän skulle ha kommit igår då båda är barnlediga. Nu blev det inte så och lika bra är det eftersom jag under eftermiddagen fått feber, blivit illamående och kräkts.. jag har inte tid att vara sjuk....
Kan inte sova. Ena barnet har kräkts ca var 30e minut sedan 0030 så det är snart dags igen trots att det inte finns något kvar att gå upp. Då barnen var hos sin andre förälder i helgen så tror jag inte att det är jag som smittat utan att det är något annat skit... hoppas inte att det andra barnet också blir dåligt.