Inlägg från: Anonym (()) |Visa alla inlägg
  • Anonym (())

    Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

    Tittar på film och kikar runt lite härinne samtidigt. 

    Vill helst somna snart och vakna en timme efter lunchtid då man ska bege sig ut.
    Ska ner till vattnet med modern och ta en drink.

    Mamma är inställd på alkoholfritt men själv funderar jag på att ta något med alkohol. Brukar nästan aldrig dricka annars men vill känna mig lite vuxen för en gångs skull. Hoppas man inte blir berusad på en enda Isbjörn eller Piña Colada. Är lite rädd för huvudvärk och sånt. 

  • Anonym (())

    Tog en drink vid en trevlig liten bar nere vid vattnet.

    Trevligt litet ställe med havsbrisar som fläktade så skönt i sommarvärmen.

    Drinken var också helt okej, om än lite överskattad och så gillade jag inte hur det kändes i huvudet efteråt. Tungt och trött. Fattar inte grejen med folk som dricker mer än så och blir berusade. 
    Jag blev varken glad eller upplivad. Min kropp gillar nog inte alkohol egentligen. Skönt att den säger ifrån.

  • Anonym (())
    Anonym (H) skrev 2024-08-06 23:17:19 följande:

    Varit på stranden stor del av dagen, poolade lite efter det. Försökte laga till lite svensk somrig mat - hel lax i ugn, potatis, romsås och sparris. Blev mkt över så lämnade till mina spanska grannar för att smaka lite svenskt. Var i stan sedan, åkte hem rätt fort då det var hysteriskt med folk/bilar. Äter glass nu på balkongen och tar det lugnt 


    Lax är som godast när den är ugnsbakad. 

    Har småsprungit lite inomhus, duschat, ligger här och varvar ner just nu. Imorgon blir det varmt som i eldriket och ingen vill gå ut med mig så jag får ge mig ut till dem istället.

    Blir filmeftermiddag hos släkten med alkoholfria drinkar och partynötter som jag skall medtaga. 

    Låter det gott att blanda äppelcider med citronsaft, vodkaessens och kiwisyrup? En egenkomponerad drink som vi ska testa tänkte jag. 
  • Anonym (())

    Städat hallen, tvättat, hängt upp och hängt in kläder, tränat mage och rompen.

    Nu ska jag förbereda inför morgondagens glassfest hos systern. Lite födelsedagsfirande i efterhand går lika bra som på bemärkelsedagen. 

  • Anonym (())

    Var hos familjen idag och firade min födelsedag i efterskott. Var trevligt med lite hemgjord glass, jordgubbar och uppvärmda churros, fyllda med choklad och dulce de leche Tungan ute

  • Anonym (())

    Joggat en stund i lägenheten för att bli av med lite stress. 

    Försökte hämta ut en beställning jag gjort ur en paketbox förut men det misslyckades. Vet inte hur många gånger jag försökte. 
    Får ringa Postnord imorgon och be dem skicka varan till närmaste ombud istället. Och hoppas att de lyssnar på mig. 

    Blir så trött. Man gör precis som det står på anvisningarna och ändå funkar det inte. Aldrig mer krångliga paketboxar Skrikandes

  • Anonym (())
    Anonym (Mattias) skrev 2024-08-26 01:22:49 följande:
    Stor lägenhet?
    Liten lägenhet med alkov mellan vardagsrum och sovutrymme. Passar alldeles utmärkt att springa runt i cirklar mellan de två. 
  • Anonym (())
    Anonym (Mattias) skrev 2024-08-26 20:35:24 följande:
    Ja, där ser man :). Kvinna eller man? Ålder? Om man får fråga. Löste det sig med paketet?
    Det löste sig med paketet, skickat till ombud nu. 
  • Anonym (())

    Blev just vettskrämd av en rejäl åskknall. Kan inte minnas när jag senast hörde en mer ljudlig sådan. Sånt buller. Tur att man inte sover om nätterna. 

  • Anonym (())

    Var på torget med modern min. Såg en lustig figur när jag åkte tillbaka med bussen. En i klarröd jacka vid ca 19.25. Gick nära den hållplats där min buss susade förbi. 

Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag