Hur öka lusten? Jag är kåt, han inte lika mycket!
Precis som rubriken säger, min kille är inte kåt! I alla fall inte ofta! För att göra en lång historia kort så träffades vi online i november 2022. Det slog verkligen gnistor när vi träffades, vi klaffar på alla plan och jag kan inte tänka mig någon annan MEN han är inte lika intresserad av sex som jag! Jag framförde tidigt i förhållandet att jag har en hög sexlust och han sa inget om att hans lust minskat med åren. Det kröp fram efter några månader tillsammans att han "ställt" upp på sex trots att han egentligen inte varit så sugen vilket jag inte hade någon som helst aning om. Jag blev chockad och ledsen och kände mig såklart smutsig. Han försäkrade mig om att detta hade inget med mig att göra utan att hans lust minskat men att han var och är attraherad av mig. Där och då bestämde jag mig för att inte ta initiativ utan låta honom göra det då jag verkligen inte vill ha sex med någon som ställer upp.I alla fall, eftersom vi inte bor tillsammans och inte träffas varje dag blir det sex i snitt en gång i veckan. Sexet är fantastiskt när vi väl har det och han tar initiativ. På grund av omständigheter har vi inte haft sex på två veckor och igår var jag hemma hos honom. Jag fixade mat, hade verkligen ansträngt mig för att allt skulle bli bra. Jag hade på en fin långklänning, sminkat mig och kände mig fräsch. Han kommenterade hur fin jag var, vi kramades och pussades mycket men han gjorde INGA SOM HELST inviter till sex! Jag försökte trycka mig nära honom när vi kramades, tänkte att han kanske skulle fatta men NADA! Jag körde hem igen på kvällen eftersom mina barn var hemma och det var många tankar som snurrade i mitt huvud. Jag vet att han älskar mig och vill vara med mig, det har vi pratat om. Jag vet också att jag har en stor lust och inget hellre önskar än att ha sex med den man jag älskar. Vad mer kan jag göra? Visst, nu är det bara två veckor sedan vi hade sex men jag är sugen. Tjata finns naturligtvis inte på min karta. Finns det något som ökar lusten hos män som med stigande ålder inte längre har lika hög lust som tidigare?