Inlägg från: Anonym (Det kan man inte) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Det kan man inte)

Hur ska jag veta att hon menar allvar?

Varför skulle du släppa henne? Du verkar ju gilla henne. Hon kanske ser något annat i dig (chockerande va?). Att gilla någon är att ta en risk. Inget du någonsin kan veta.

Anonym (Osäker Kille) skrev 2024-08-02 15:39:41 följande:
    Jag vill inte ha nån annan än henne! ska jag inte ha henne kan det lika gärna kvitta då är jag hellre ensam resten av livet!

jag vill bara vara säker på att hon menar det hon säger och att jag verkligen attraherar henne på de sätt hon säger, hon är den första som säger det på ett så fint sätt till mig
    Tror att du behöver tagga ner lite på dramatiken. Du vill inte ha någon annan NU, men det kommer du självklart att vilja senare om det inte blir ni.
    Anonym (Osäker Kille) skrev 2024-08-02 16:32:47 följande:

Mm så kan det vara. Men jag har aldrig känt såhär för nån i mitt 27 åriga liv. Vem vet hur länge de dröjer innan jag känner såhär för nån igen? 27 år till? När jag e 54??

nej då kan det lika gärna vara. Alla mina drömmar om eget hus resa mm är totalt betydelselösa. det enda jag vill är att den här tjejen ska krama om mig och säga att hon älskar mig sen behöver jag inget annat.

Som sagt, dra ner på dramatiken. Ordentligt. Ditt hysteriska babblande låter inte sunt. Du är 27! Inte 12. Och du, ingen vill vara den andras enda anledning till att finnas. Du kommer garanterat att skrämma bort henne.
    Anonym (Osäker Kille) skrev 2024-08-02 17:06:04 följande:
    Jag ska inte säga det till henne såklart av den anledninge. men jag kan inte hjälpa vad jag känner
    Anonym (Osäker Kille) skrev 2024-08-02 16:32:47 följande:

Mm så kan det vara. Men jag har aldrig känt såhär för nån i mitt 27 åriga liv. Vem vet hur länge de dröjer innan jag känner såhär för nån igen? 27 år till? När jag e 54??

nej då kan det lika gärna vara. Alla mina drömmar om eget hus resa mm är totalt betydelselösa. det enda jag vill är att den här tjejen ska krama om mig och säga att hon älskar mig sen behöver jag inget annat.

Menar inte att du skulle säga, men desperation brukar alltid visa sig. Så jobba på att tagga ner ditt tankesätt och syn på den här kvinnan. Du kommer inte att vara olycklig resten av hela livet om det inte blir ni. Ditt liv hänger INTE på henne.
Svar på tråden Hur ska jag veta att hon menar allvar?