• EmmaU79

Hur ska jag veta att hon menar allvar?

Hat gett upp att träffa den rätte, händer det så händer det.

tills dess vill jag bara bli tagen av min granne, låta honom få mig att njuta men också andra.

Jag har börjat ha sex med min 15 år yngre granne men jag kan inte sluta. han tar mig så bra.

• EmmaU79
    Anonym (Osäker Kille) skrev 2024-08-03 06:22:54 följande:
    Hur gammal är du då?😅
    Jag är 45 och han fyller 30 om nån vecka.

Men han ?äger? mig verkligen i sängen.

Bästa jag haft
  • EmmaU79
    Anonym (Osäker Kille) skrev 2024-08-03 07:03:11 följande:
    Är väl härligt med en sån relation!! Va det han eller du som tog initiativet?🤗

Det var faktiskt han, fick mig att känna mig så vacker och sexig för första gången på länge.

• EmmaU79
    Anonym (Osäker Kille) skrev 2024-08-03 11:14:19 följande:
    Förstår honom! Äldre kvinnor är väldigt sexigt. nu är ju hon som jag e intresserad av bara 5 år äldre men.

fick han jobba länge innan du gav med dig?

Nej inte speciellt, han såg ju hur min blick fastnade på hans shorts flera gånger och jag visade ganska tydligt att jag var intresserad.

Han kommer hem från sin utlandsresa imorgon och det pulserar där nere kan jag säga. Kommer stå på knä vid dörren och vänta?.

• EmmaU79
    Anonym (Osäker Kille) skrev 2024-08-03 11:26:12 följande:
    Härligt att höra!! 🤗 vad är han på skalan 1-10 utseendemässigt? Va det endast utseendet du gick igång på?

Han är inte supersnygg men har fina ögon och fint leende.

Skulle nog mer säga att det var hans längd, jag är själv 1.82 men han är precis under två meter och det känns tryggt liksom. Och då ska vi inte prata om längden där nere, när han hade sina shorts på sig så låg den längs låret, det var såklart medvetet från honom, men det gjorde mig så sugen. 

• EmmaU79
    Anonym (Osäker Kille) skrev 2024-08-03 11:51:24 följande:
    Wow är du 182!!! Jag är 186😅 haha men 20 på det andra stället?
    20 räcker inte? och den är bred😎
Svar på tråden Hur ska jag veta att hon menar allvar?