Inlägg från: Anonym (Eliza) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Eliza)

Hur ska jag veta att hon menar allvar?

Anonym (Osäker Kille) skrev 2024-08-01 17:19:44 följande:
    Hur ska jag veta att hon menar allvar?

Hej på er! Jag är en kille på 27 år som under sommaren börjat dejta kvinnan i mina drömmar!

hon är 32 så det skiljer 5 år men det är inget problem utan snarare tvärtom.

jag har tänkt på henne i över ett års tid och jag blev så lycklig när hon gick med på att ses för en middag första gången i maj iår.

Till dilemmat. jag har alltid haft ganska average yttre och tack vare det alltid försökt spela mer på min personlighet vilket gått hem rätt bra.

Men jag visste att ska mitt utseende bli mer attraktivt så måste jag göra nåt, så jag började sköta kost träning osv och det gav resultat. utseende tar en ju bara så långt men det är ju inte fel att ha det med sig också. Och att denna kvinnan säger jag är snygg och attraktiv gör mig helt knäsvag.

men jag vet att hon innan dejtat killar som är så långt ifrån mig i utseende att jag skäms nästan för mig själv! Vi snackar modell nivå paradise hotel plusmeny.

så när hon dejtat denna typ av killar som haft både modell jobb och fitness modell jobb, hur kan jag veta att hon menar vad hon säger när hon säger att hon finner mig attraktiv fin o snygg? När jag aldrig ens varit i närheten av eller kommer komma i närheten av de killar hon haft innan mig speciellt inte till utseendet. Jag har lyckats ta mig till precis lit lite över average och det är jag nöjd med. Jag inser det.

men hur vet jag att hon inte fuckar mig? och bara leker med mina känslor och inte alls är attraherad eller vill ha mig? 

jag blir galen av dessa tankar! ska jag släppa henne?

Nej..Varför ska du släppa någon du är kär i..Bara för att hon har varit tillsammans med killar innan dig som DU tror hon tycker är snyggare än dig 
    Har HON själv sagt att hon gillar den typen av killar bättre (som är med i typ paradis hotel) utseende mässigt verkligen!?

Har du tänkt på TS att hon kanske inte alls tycker dom är sexigare än dig.. Hon kanske tycker som mig som ett ex.
    Jag har haft killar tidigare som av samhället anses skitsnygga. 
    Så som en man SKA se ut typ. "Ala paradise hotel killar"
    Visst dom var snygga ( bildligt snygg yta), men dom var absolut inte MIN typ av killar som jag gillade OCH tände på allra mest. 
    Jag tänder (och kanske även din flickvän) på män som har personlighet som återspeglar sig i hans utseende mycket mer än på ngr " paradise hotel killar" som jag i ärlighetens namn tycker ser ganska fjamsiga ut.

Dom flesta tjejer vill ha mer än en "snygg tavla" att titta på.
    Jag tänder iaf mycket mer på en riktig man. 
    En riktig man ser inte ut som en Ken- docka.
    Nej. En riktig man "ska" ha olika "brister" i utseende och personlighet för mig iaf. 
    Bara som ex så gillar just jag tunnhåriga rakade karlar och det tycker jag är skit SEXIGT.
    Paradise hotel killar har ingen chans mot dom..
    Men enligt samhället så ska en man ha hår.

Med det ville jag säga att din tjej kanske tänder på dig .mycket mer än hon någonsin har gjort med någon samhället ser som snygg.
    Dessutom gillar hon väl din personlighet bättre också..Vilket också är viktigt såklart.😉
  • Anonym (Eliza)
    Anonym (Osäker Kille) skrev 2024-08-02 16:09:36 följande:
    Va fint skrivet!! Ang mitt utseende jag brukar få höra från diverse bekanta och nån tjej har sagt det också att jag är rätt lik Miles Teller i Top Gun Maverick om du känner till honom😌
    Ja du jag vet inte vad jag ska säga riktigt.haha.
    Men då räknas du ju inte som ful i varje fall av samhället om du ser ut som han.
    Inte för att jag tyckte han (miles) var snygg i Top gun, men å andra sidan så tyckte jag inte ens Tom Cruise var snygg på den tiden..Ju äldre han/dom blivit, ju bättre ser tycker jag dom ser ut.
    Jag gillar nog inte "pojklooken" riktigt..
    Utan jag gillar nog mer män som ser lite slitna och barska ut. 😁 Men smaken är som baken.

Miles ser väl lite ut som såna killar som du säger att din tjej varit med förut.
    Typ lite "paradis hotel vibes" 
    Så du har nog inget att oroa dig över där..
    Sen sitter mycket i huvudet också och jag tror dom flesta har något problem med sitt eget utseende..

Inte ens paradis killarna är helt nöjda med sitt utseende..snarare tvärtom så har dom ännu mer problem för att dom vågar aldrig slappna av.
  • Anonym (Eliza)
    Anonym (Osäker Kille) skrev 2024-08-02 18:31:56 följande:
    nån PH kille vill jag inte vara varken i personlighet eller utseende för det är inte jag. Och jag kommer aldrig bli det!

och det är ok. Jag har tränat mig till mitt utseende i mångt o mycket, jag har alltid varit lite mullig och rund i ansiktet och kroppen men ett år av träning så vart man som en ny människa och fick komplimanger dagligen om att man såg bra ut både från andra killar och även tjejer.

det är bara det att denna tjejen är på en sån otroligt hög nivå både när det gäller personlighet och annat. Jag är så glad o stolt att hon säger att jag attraherar henne. men samtidigt hade jag aldrig ens kunnat drömma om att höra dom orden från en sån här tjej för nåt år sen.. 
    Vet du vad.  Jag tror att det du kallar osäkerhet hos dig själv egentligen kan bero på att du är ödmjuk..
    Det låter iaf som om att du är ödmjuk mest..

Vilket inte är något fel alls..Snarare tvärtom..Det blir jobbigt med en person som inte är ödmjuk..Som hela tiden ska hävda/visa och vill veta hur snygg och bra han/hon är, osv.

Jag känner ju inte din tjej, men jag gissar på att hon är glad över att du är ödmjuk.

Summa summarum. Du duger precis som du är och som du ser ut..
    Annars så skulle nog din tjej ha dragit för länge sen.😁
    Tro på att du har det hon vill ha redan nu... Sen kan du ju givetvis träna, äta bättre, bete dig bättre, lära dig mer, osv, osv ändå.. Samtidigt som du lever livet.
    Så fortsätt lev livet så ordnar sllt sig..skulle jag säga. 🥰

Du verkar vara en trevlig man iaf..Fortsätt så..
Svar på tråden Hur ska jag veta att hon menar allvar?