• Anonym (Osäker Kille)

Hur ska jag veta att hon menar allvar?

Hej på er! Jag är en kille på 27 år som under sommaren börjat dejta kvinnan i mina drömmar!

hon är 32 så det skiljer 5 år men det är inget problem utan snarare tvärtom.

jag har tänkt på henne i över ett års tid och jag blev så lycklig när hon gick med på att ses för en middag första gången i maj iår.

Till dilemmat. jag har alltid haft ganska average yttre och tack vare det alltid försökt spela mer på min personlighet vilket gått hem rätt bra.

Men jag visste att ska mitt utseende bli mer attraktivt så måste jag göra nåt, så jag började sköta kost träning osv och det gav resultat. utseende tar en ju bara så långt men det är ju inte fel att ha det med sig också. Och att denna kvinnan säger jag är snygg och attraktiv gör mig helt knäsvag.

men jag vet att hon innan dejtat killar som är så långt ifrån mig i utseende att jag skäms nästan för mig själv! Vi snackar modell nivå paradise hotel plusmeny.

så när hon dejtat denna typ av killar som haft både modell jobb och fitness modell jobb, hur kan jag veta att hon menar vad hon säger när hon säger att hon finner mig attraktiv fin o snygg? När jag aldrig ens varit i närheten av eller kommer komma i närheten av de killar hon haft innan mig speciellt inte till utseendet. Jag har lyckats ta mig till precis lit lite över average och det är jag nöjd med. Jag inser det.

men hur vet jag att hon inte fuckar mig? och bara leker med mina känslor och inte alls är attraherad eller vill ha mig? 

jag blir galen av dessa tankar! ska jag släppa henne?

• Svar på tråden Hur ska jag veta att hon menar allvar?
  • Anonym (Det kan man inte)

Varför skulle du släppa henne? Du verkar ju gilla henne. Hon kanske ser något annat i dig (chockerande va?). Att gilla någon är att ta en risk. Inget du någonsin kan veta.

• Anonym (Skärpning)

Vänd på steken och skäms en stund. Du sitter och antar att hon är en lögnare...? Hur kan du se så lågt på henne? På grund av din egen osäkerhet. Har hon förtjänat det...? Nä.

Om hon säger att hon tycker om dig så gör hon! Det spelar ingen roll vilka hon träffat tidigare, du kan inte anta att hon har en "sort" för det.

• Anonym (Osäker Kille)
    Anonym (Det kan man inte) skrev 2024-08-01 17:28:43 följande:

Varför skulle du släppa henne? Du verkar ju gilla henne. Hon kanske ser något annat i dig (chockerande va?). Att gilla någon är att ta en risk. Inget du någonsin kan veta.

Jag är så otroligt kär i henne! Jag blir glad bara av att se på henne när hon sitter och äter. Men jag förstår inte hur jag kan attrahera henne för jag har aldrig varit i närheten av sen sådan tjej förut så kommer tankarna att jag inte har nånting jämfört med hennes tidigare dejter och jag börjar gråta och må dåligt.
  • Anonym (J)
    Anonym (Osäker Kille) skrev 2024-08-01 17:31:14 följande:
    Jag är så otroligt kär i henne! Jag blir glad bara av att se på henne när hon sitter och äter. Men jag förstår inte hur jag kan attrahera henne för jag har aldrig varit i närheten av sen sådan tjej förut så kommer tankarna att jag inte har nånting jämfört med hennes tidigare dejter och jag börjar gråta och må dåligt.
    Detta måste du lära dig hantera. Uppenbarligen ser hon något i dig hon tycker om. Ska du nöja dig med mindre för du blir osäker? Kanske kan du bli mer säker över tid om ni blir mer seriösa. Själv har jag sett bättre ut än alla jag dejtat och jag vet att vissa varit osäkra pga det och hanterat det dåligt vilket bara förstört. Jag värdesätter andra egenskaper än utseende och blir jag kär blir personen snygg. Har varit attraherad av alla vill jag tillägga så något har de haft, det har ju du i hennes ögon också. 
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Osäker Kille) skrev 2024-08-01 17:31:14 följande:
    Om hon dumpar dig är det inte för ditt utseende utan för din osäkerhet och brist på tillit. 
  • KimLinnefeldt

Sträck på dig. Le i spegeln. Upprepa följande mantra 50 gånger om dagen: "Jag är en attraktiv man".

Ytan är mindre viktig än allt annat. Lys mot henne. Lyssna aktivt, visa intresse, följdfrågor!

• Anonym (Osäker Kille)
    Anonym (J) skrev 2024-08-01 17:38:15 följande:
    Detta måste du lära dig hantera. Uppenbarligen ser hon något i dig hon tycker om. Ska du nöja dig med mindre för du blir osäker? Kanske kan du bli mer säker över tid om ni blir mer seriösa. Själv har jag sett bättre ut än alla jag dejtat och jag vet att vissa varit osäkra pga det och hanterat det dåligt vilket bara förstört. Jag värdesätter andra egenskaper än utseende och blir jag kär blir personen snygg. Har varit attraherad av alla vill jag tillägga så något har de haft, det har ju du i hennes ögon också. 
    det är just det där ska jag nöja mig med mindre? Jag frågar mig själv det hela tiden. För det känns såhär just nu att kan jag inte få vara med henne då vill jag inte ha nån annan heller. men jag har aldrig varit eller kommer bli nån modellsnygg kille, innan jag började träna såg jag än värre ut än nu. Jag har bara så svårt att förstå vad hon ser hos mig blir glad när hon säger att jag attraherar henne men jag har ju som sagt aldrig varit med om att en så otrolig kvinna säger så till mig allt känns så overkligt 
  • Anonym (J)
    Anonym (Osäker Kille) skrev 2024-08-01 19:19:29 följande:
    det är just det där ska jag nöja mig med mindre? Jag frågar mig själv det hela tiden. För det känns såhär just nu att kan jag inte få vara med henne då vill jag inte ha nån annan heller. men jag har aldrig varit eller kommer bli nån modellsnygg kille, innan jag började träna såg jag än värre ut än nu. Jag har bara så svårt att förstå vad hon ser hos mig blir glad när hon säger att jag attraherar henne men jag har ju som sagt aldrig varit med om att en så otrolig kvinna säger så till mig allt känns så overkligt 
    Men är det bara hennes utseende du förälskat dig i? Ni är väl båda så mycket mer än era utseenden? Själv har jag aldrig gillat modell snygga killar, det är manlighet, gärna långa, utstrålning och hur de för sig. 
    Låt inte dina hjärnspöken förstöra för dig. Jag hade blivit sååå ledsen om min dejt bröt med mig pga en sådan sak. 
  • Anonym (Osäker Kille)
    Anonym (J) skrev 2024-08-01 19:29:26 följande:
    Men är det bara hennes utseende du förälskat dig i? Ni är väl båda så mycket mer än era utseenden? Själv har jag aldrig gillat modell snygga killar, det är manlighet, gärna långa, utstrålning och hur de för sig. 
    Låt inte dina hjärnspöken förstöra för dig. Jag hade blivit sååå ledsen om min dejt bröt med mig pga en sådan sak. 
    Nej det var framförallt hennes sätt att vara, jag hade målat upp en bild ungefär hur hon skulle va men hon va så mycket bättre inte alls som jag trodde.. hon har otroliga ögon! Men hennes utstrålning var det som gjorde typ allt Och att hon va så varm och jordnära och har samtidigt mycket integritet och är lite kaxig samtidigt 
  • Anonym (Osäker Kille)
    Anonym (J) skrev 2024-08-01 19:29:26 följande:
    Men de känns ändå så konstig, andra killar hon haft eller som hon kanske känner skrattar säkert bakom hennes rygg och undrar va hon ska med mig till när hon kan få typ vem hon vill när hon vill 
Svar på tråden Hur ska jag veta att hon menar allvar?