Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

Expressen - Här är killtyperna som får ligga allra mest i sommar

Anonym (Gnäll) skrev 2024-08-01 15:21:26 följande:
    Ergo -gnäll-
    Du kan välja att se det som gnäll.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Gnäll) skrev 2024-08-01 16:15:40 följande:
    och dubbelmoral (som du dessutom klagar på, vad blir det då? Trippelmoral?)
    Jag tänker att dubbelmoral räcker gott.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Gnäll) skrev 2024-08-01 17:28:19 följande:
    Du baserar ditt gnäll på din egna dubbelmoral? Det skulle ju vara skillnad om du förespråkade att såna artiklar inte skulle finnas och berättade att du i egenskap av man finner de kränkande för män. Du kan ju starta en rörelse motsvarande kvinnosakskvinnor, moralförespråkare, kanske samarbeta t om. Om du nu tycker samma sak som feminister?

Men icke, du var bara ute efter att gnälla på kvinnor. För att det är så synd om män pga kvinnor. Så mycket för din jämställdhet.
    Men det ligger ändå mycket i det jag säger, eller hur?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Gnäll) skrev 2024-08-01 18:04:37 följande:
    Haha!! Det jag läser är osakligt lättkränkt gnäll över en faktiskt hjälpsam artikel! Vanligt för er incels. Kanske är känsligt att bli påmind över att inte kunna ligga.
    Det är inte jag som har behov av att kränka;)
  • Anonym (Man)
    Anonym (Gnäll) skrev 2024-08-01 23:36:15 följande:
    Tillhör du ts hysteriska drev?
    Haha.. nu blev det hysteriskt också. Du gillar inte att folk diskuterar det uppenbara.
  • Anonym (Man)
    ClumsySmurf skrev 2024-08-02 00:37:20 följande:
    Killtyperna som får ligga mest är ju de med de mest attraktiva egenskaperna, om de också har egenskapen lösaktig. Eftersom män är så lösaktiga räcker det för en kvinna att en egenskap som dessa män gillar för att vinna knull VM.

"Tre kategorier som får det lite svårare" kan ta betalt för knulla hela sommaren.
    Anonym (Dubbla måttstockar) skrev 2024-08-01 23:37:39 följande:
    Vill bara påvisa det uppenbara. Kvinnor kan uttrycka sig sexistiskt utan att få problem.

Det är Pelle som skriver detta i Expressen. Pelle är en skön kille med jämn solbränna, stora överarmar och som bar bakochframvänd keps.
    Nja, jag har ingen bakochframvänd keps, så där hade du fel.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Vanlig) skrev 2024-08-02 03:50:28 följande:

Vad ska diskuteras egentligen? Vissa killar får ligga mer än andra i sommar tydligen? Ja det kanske stämmer?

Om du inte förstått vad som diskuteras så här långt in i tråden så kanske du bör avstå. Speciellt eftersom du skriver mitt på natten. Sov ut, läs igenom tråden och återkom under dagen.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Gnäll) skrev 2024-08-02 00:59:01 följande:
    Incels?
    För att underlätta din världsbild så låtsas vi att jag är en incel. Kan vi diskutera sakfrågan och inte mig från och med nu?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Q) skrev 2024-08-02 08:43:15 följande:
    Har du inte släppt detta ännu? Känns lite tragiskt att ägna en hel vecka åt en artikel i AB som folk inte bryr sig om. Är det för din typ inte fanns med?
    Du verkar också fortsatt engagerad
  • Anonym (Man)
    ClumsySmurf skrev 2024-08-02 09:41:23 följande:
    Nej, det går inte, eftersom du undviker sakfrågan.
    Anonym (Man) skrev 2024-07-30 15:06:12 följande:

Finns fortfarande ingen som tycker det var dumt uttryckt. Bara att jag som diskuterar detta är incel, patetisk och massa andra nedvärderande uttryck.

Det säger en del.

ClumsySmurf skrev 2024-08-02 00:05:48 följande:
    Det är inte svårt att försvara ett beteende om man inte tycker att personen gjort något fel.

Om vi ringar in det problem jag ser, så är det inte att hon skrev på det sättet hon gjorde, utan att det skulle vara svårt att komma undan med att uttrycka sig så om kvinnor som manlig journalist.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Gnäll) skrev 2024-08-02 23:12:33 följande:
    Du klassificeras nog inte i någon av grupperna "här är killar som får ligga"
    -burn-
    Om du får dela in folk i grupper så finns det antagligen bara två:

Dom som tycker som du och sen incels.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Gnäll) skrev 2024-08-03 19:27:12 följande:
    I ditt fall så råkar det sammanfalla.
    Du kanske ska betala för att läsa artikeln? Lite tips och trix kanske?

Tur att det inte är du som är ansvarig gruppindelare då!

Jag är inte så intresserad av vad den frimodiga journalisten har kommit fram till.

• Anonym (Man)
    Anonym (Dubbla måttstockar) skrev 2024-08-03 20:03:18 följande:
    När argumenten tagit slut kallar man den andre för incel, 
    Det är enklaste vägen ut när argumenten tar slut.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Gnäll) skrev 2024-08-03 20:09:30 följande:
    När knullandet tar slut så blir du en incel.

torr sommar?
    Jag är borta 2 dagar, men du svarar 5min efter mitt inlägg. Spännande sommar?
Svar på tråden Expressen - Här är killtyperna som får ligga allra mest i sommar