• Anonym (Anonym)

Hur få lust

Hur får ni andra kvinnor lusten att ligga..min sambo tycker att förspel är att stryka mig över ryggen o sedan stoppa upp ett finger i fiffi..har sagt att strykningar är sövande o fingrar i fiffi gör ont. Tips tack. Sen får jag ibland äckelkänslor när hans könshår gnuggar mot mig..men han vill inte raka sig nertill då han har hårigt bröst o säger d skulle se konstigt ut..så hur komma över dessa äckelkänslor..

• Svar på tråden Hur få lust
  • Anonym (Enkelt)

Om du har äckelkänslor så är du med fel kille.

• Anonym (Anonym)

Inte honom specifikt utan könshormoner öht när man känner det mot rumpan tex

• Anonym (Anonym)

Könshår o inte könshormoner..

• Meddelande borttaget
  • Anonym (M)

Berätta för honom vad som krävs för att du ska tända på honom. Går han inte dig till mötes är han inte rätt för dig, tråkigt men så kan det vara ibland.

• Anonym (V)

Ha inte sex med honom. 

• simpleMan

Du får väl stryka han på ryggen o skämma ut han med o fråga varför i helvete han inte är hård ännu Hahaha..

Hur kan man som man 2024 inte veta att det krävs lite mer än smekningen på ryggen för att få en kvinna upphetsad. 

• Anonym (Borderlina)

Ett par ideer som funkar för mig. Nu är det här kanske förmodligen saker där jag initierar men det får igång mig att göra det. Mycket är att får jag igång honom så går jag igång själv av hans reaktioner.

Att duscha ihop och tvåla in varandra

Massage antingen att få eller att ge funkar

Att han tittar på mig och att jag låtsas att det är osexuellt tex att jag skall stretcha och så ser jag att han gillar vad han ser och att han tycker det är sexuellt och jag gillar känslan av det

Dansa för honom

Att klä av mig naken när han är påklädd och låtsas som det inte är sexuellt att vara naken.

Att gosa i soffan om han tittar på något bara lägga mig på honom och gosa. Så känner jag hans stora kropp under min lilla, kanske lyssnar på hans hjärtslag eller så, pussa på honom. Samma i fåtöljen eller sängen.

Klättra på honom att han står stabilt och stilla och jag tar mig kanske först upp på hans axlar och sedan därifrån tills jag är ansikte mot ansikte med benen runt, fast utan att nudda marken. Eller att jag bara klättrar runt på honom på olika sätt utan att nudda marken.

Att han hjälper mig att stretcha på olika sätt, först rätt neutralt och så ser jag till att det blir mer och mer sexuella positioner/anspelningar.

Någon/några eller alla av de där funkar att både du och han går igång.

• Lyckligalotta

Något som verkligen fått min sexlust att explodera är att komma varje dag. Det började som en uppmaning eller utmaning där min man smeker mig över blygdläpparna så att jag blir kåt, sen ger mig satisfyern och lämnar mig ensam med den. Efter orgasmen har han gjort frukost och skämmer bort mig resten av dagen. 

Ett par veckor senare är jag numera ständigt kåt och vi har legat nästan varje kväll den senaste veckan. 

Svar på tråden Hur få lust