• Anonym (EmiliaÅ)

En fråga till er män

Vi säger att ni får syn på en kvinna , säg på krogen, stranden, ett fik, platsen spelar egentligen ingen roll. Du tycker hon ser bra ut och går fram och pratar med henne. Ni bestämmer er för att ses igen och träffas ett antal gånger. Du tror att hon är i din ålder. Ni har aldrig frågat varandra om hur gamla ni är. När ni till sist gör det visar det sej att hon är 7 år äldre än dej. Hon ser alltså ung ut för sin ålder. Du är någonstans mellan 40 och 50 åt. Båda två har barn och ingen av er vill ha flera. Ni tycker om varandra väldigt mycket och ser en framtid tillsammans. Backar du ut när du får reda på hur gammal hon är?

• Svar på tråden En fråga till er män
  • Anonym (Mx)

Har du träffat en yngre kille? Grattis! Gulligt att du bryr dig så mycket för ynka 7år i den åldern.

• XDX

Skulle absolut inte backa.

Kanske snarare tvärtom då jag tycker det är mycket attraktivt med kvinnor som tar hand om sin hälsa. 

Och 7 års extra livserfarenhet är ju hur värdefullt och spännande som helst! Hon har ju då haft chans att lära sig ännu mer om livet, och sex 😍

• Meddelande borttaget
  • sextontassar

Nope.

Åldern säger ingenting om helheten. Det finns mycket i attityden till livet och skadan som kroppen har tagit av ryggsäcken som man bär på. Sådant finns redan med i "utstrålningen" som gav upphov till kontaktförsöket.

Kul att du frågar. Det finns mycket forskningsunderlag för hur folk träffas vid personliga möten, så spana in sådana arbeten. FL är knappast representativ för allmänheten, dessutom är detta ett anonymt forum där vi kan säga vad som helst utan att behöva ta ansvar för det, vilket behöver räknas in trovärdigheten.

En av de med underhållande frågorna i denna vecka. :D

• Anonym (Nicke)

Men herregud, vilken normal människa tycker att sju år ens är en åldersskillnad mellan vuxna människor?
    Är vi attraherade av varandra, trivs tillsammans och tycker att våra liv funkar ihop spelar åldern ingen som helst roll - inom vissa gränser. Jag hade backat om hon var i min dotters eller min mammas ålder. Men sju år är ju ingenting när man är över 40.

• Anonym (oo)

Skiter i åldersskillnaden. Hade dock aldrig dejtat någon som har barn eller som vill ha barn.

• Anonym (Slagen dam)
    XDX skrev 2024-07-29 09:03:09 följande:

Skulle absolut inte backa.

Kanske snarare tvärtom då jag tycker det är mycket attraktivt med kvinnor som tar hand om sin hälsa. 

Och 7 års extra livserfarenhet är ju hur värdefullt och spännande som helst! Hon har ju då haft chans att lära sig ännu mer om livet, och sex 😍

Berätta gärna lite mer om just sex och vad du tycker om det. Kanske lite om din omkrets? Tycker du verkar överdrivet blyg kring detta annars, så nu kanske du s a s kunde ta bladet ifrån munnen om detta missbruk, för en gång skull?
Svar på tråden En fråga till er män