Sjukaste sakerna ni har gjort
Kan inte komma på nåt just nu. Jag gillar inte att göra bort mig inför andra så har väl därför undvikit sådana situationer för merparten av ens liv.
Kan inte komma på nåt just nu. Jag gillar inte att göra bort mig inför andra så har väl därför undvikit sådana situationer för merparten av ens liv.
Jag har tagit upp mitt årskort och fört mot självkassans betalningsscanner ibland.
Och tvärtom, hållit bankomatkortet på bussens stämpelmaskin av misstag då och då. Känns inte bra. Man känner sig dum och bortgjord framför chauffören.
Tur att man oftast går till självtjänande kassor på Hemköp och Ica numera. Behöver ingen annan se ens tabbar.
Och diagnos har du nog med all säkerhet. Kanske fler än en dessutom.
Svar på ser första du skrev: Jag förstår vad du menar men om man ska tänka utifrån ett nöjesperspektiv så vore filmer och serier tråkiga utan karaktärer som bryter mot normer och moral.
Som svar på det andra: Jag vet inte vilka regler jag bryter mot och jag uppskattar inte att du kallar mig intellektuellt eftersatt. På internet som man ändå kan vara hyfsat anonym så måste man väl ändå känna tryggheten att kunna våga berätta sådant man kanske inte berättar till folk privat. Tack för ordet!
Okej, då förstår jag ! Grejen är att jag inte gör det för att få reaktioner. Jag gör det för att jag känner att jag måste, annars blir jag tokig eller så kommer något dåligt att hända. Ingenting är påhittat men du får absolut tro vad du vill. Och anledningen till att jag inte citerar är för att det blir för många upprepningar i tråden vilket förstör den enligt mig, har ingenting med feghet att göra. Vill du dela med dig om någonting sjukt eller roligt du har gjort? Tanken med tråden var att bjuda på sig själv och bidra till någonting positivt 😊