Inlägg från: Anonym (v) |Visa alla inlägg
  • Anonym (v)

Sjukaste sakerna ni har gjort

Kan inte komma på nåt just nu. Jag gillar inte att göra bort mig inför andra så har väl därför undvikit sådana situationer för merparten av ens liv.

• Anonym (v)

Jag har tagit upp mitt årskort och fört mot självkassans betalningsscanner ibland.

Och tvärtom, hållit bankomatkortet på bussens stämpelmaskin av misstag då och då. Känns inte bra. Man känner sig dum och bortgjord framför chauffören.

Tur att man oftast går till självtjänande kassor på Hemköp och Ica numera. Behöver ingen annan se ens tabbar. 

• Anonym (v)
    Peter1975 skrev 2024-07-28 22:56:27 följande:
    Det låter lite som filmen "vuxna människor" när han måste ligga med den sista personen han bestämmer sig för innan han kommit upp för rulltrappan. Bra film! 
    Bra film ja men Felix Herngrens omogne rollfigur gillar jag inget vidare. Ej heller hans flamsfia till älskarinna. Deras tankar liknar en fjortis dito.
    Jag gillar Cecilia Ljung bäst. Hennes karaktär är den enda vuxna människan i filmen.

Sen förstår jag inte riktigt meningen med att bete sig som du gör. Att bryta mot regler för att? Vari ligger det roliga med att folk uppfattar dig som psykiskt labil eller intellektuellt eftersatt? Ser noll poäng med ett sådant beteende och noll vinning därav.

Sen tror jag att du hittar på det mesta i dina utsagor. Inklusive den om att du skulle vara gift. Möjligen talar du sanning om ditt förnamn.
  • Anonym (v)

Och diagnos har du nog med all säkerhet. Kanske fler än en dessutom. 

• Anonym (v)
    Peter1975 skrev 2024-07-28 23:10:39 följande:

Svar på ser första du skrev: Jag förstår vad du menar men om man ska tänka utifrån ett nöjesperspektiv så vore filmer och serier tråkiga utan karaktärer som bryter mot normer och moral. 

Som svar på det andra: Jag vet inte vilka regler jag bryter mot och jag uppskattar inte att du kallar mig intellektuellt eftersatt. På internet som man ändå kan vara hyfsat anonym så måste man väl ändå känna tryggheten att kunna våga berätta sådant man kanske inte berättar till folk privat. Tack för ordet! 

Fast poängen var ju att man brukar heja på den filmkaraktär som står för det goda och vettiga, hjälten eller hjältinnan. Boven kan vara underhållande (fast oftast inte) men det är ju ingen man gillar eller respekterar. Mikael Persbrandts "kn*llsugne" snuskhummer var ju bara sååå patetisk att man ville sjunka genom jorden. 

Jag menade inte att just du skulle vara korkad, bara att folk hade uppfattat dig så om du verkligen skulle ägna dig åt sånt knäppt beteende. Men jag tror fortfarande att du hittar på alltsammans. Varför vet jag inte.

Funkar inte citeringsknappen för dig eller är du bara feg?  
  • Anonym (v)
    Peter1975 skrev 2024-07-28 23:22:14 följande:

Okej, då förstår jag ! Grejen är att jag inte gör det för att få reaktioner. Jag gör det för att jag känner att jag måste, annars blir jag tokig eller så kommer något dåligt att hända. Ingenting är påhittat men du får absolut tro vad du vill. Och anledningen till att jag inte citerar är för att det blir för många upprepningar i tråden vilket förstör den enligt mig, har ingenting med feghet att göra. Vill du dela med dig om någonting sjukt eller roligt du har gjort? Tanken med tråden var att bjuda på sig själv och bidra till någonting positivt 😊

Men då har du ju ett tvångsbeteende? Sånt är inget att skämta om utan mer något du bör söka hjälp och terapi för omgående. Eller gör du redan detta kanske?

Har redan berättat om mina misstag. Jag har också gett fingret åt bilister och hytt med näven åt busschaufförer ett par gånger. Men det har mer med ilska att göra och för att de betedde sig illa mot mig först. 
  • Anonym (v)
    Peter1975 skrev 2024-07-28 23:36:19 följande:
    Nejdå! Jag tror att skillnaden mellan dig och mig är hårfin. Nu vet jag inte om ditt långfinger som kom upp bara "hände" eller ifall du kände dig tvungen. I mitt fall när jag pekar finger åt folk så har det oftast ingen orsak, utan jag tänker att om jag inte pekar finger åt denna person just nu så kommer jag att halka och bryta ett ben t ex. Och kan tänka mig att när du hytter med näven så blir du själv förvånad över din reaktion sen, och får dig ett gott skratt. 

En gång när jag gick på stan så såg jag en hundbajs och jag visste att jag inte ville kliva i det så jag försökte gå bort, men samtidigt så såg jag hur mina fötter siktade in sig på hundbajset och lik förbannat så blev det kladdigt under fötterna så då fick jag klampa omkring där med bajs under skorna haha. Vet inte om du kan relatera till det, kul historia iallafall 
    Det tror inte jag. Du låter mer som min raka motsats och jag uppskattar inte folk som för sig med pellejönsande och clownerier. Tror därför att jag sätter punkt här för egen del. Du får rikta ditt trollande åt någon som finner det roande. 

Och nej, fula handgester är inget som gör mig glad, snarare tvärtom. Ilskan äter upp en inifrån och kan ses som en björn jag hellre låter slumra vidare. För ens egen sinnesfrids skull. 
  • Anonym (v)
    Anonym skrev 2024-07-29 00:16:53 följande:
    Det är det ingen som gjort. Fakta är fakta.

Hur brukar dina trådar mottas?
    Han hittar på och har inte gjort något av de där busen som beskrivits. Endast förnamnet är han uppriktig med. Resten rör sig om önskedrömmar. Inget att ta på allvar.
Svar på tråden Sjukaste sakerna ni har gjort