Men snälla. Varför ens skriva massa när man inte ens vet ?
För det första. Jag bor redan "billigt" här jag bor, finns tyvärr inte billigare! enkel googlande så kan ni själva se vad hyror ligger på och då har jag inte ens någon nyrenoverad lägenhet. Jag bor i en 2a på 58 kvm.
Och ja många lägenheter betalar man vatten också.
Absolut finns billigare i områden där det bombas i porter och skjutningar. Vill jag bo där? Nej tack!
El har jag redan "billigt" och fast. Internet betalar jag det billigaste som fanns.
Abonnemang kan jag inte ändra, för att min telefon var 5 år gammal och slutade funka så jag fick ta en ny på Abonnemang.
Där jag bor så finns ingen buss och jag får ta bilen dit, parkera och sedan åka buss till jobbet. Och ja, varför gör jag så? Jo för att bensinen blir dyrare att åka hela vägen till jobbet.
Och CSN kan jag inte pausa då jag fick förlängd CSN när jag pluggade och måste därför betala varje månad. Får inte ens sänkt summa!
Det är så enkelt att peka finger och ge direktiv utan att ens ha koll.
Och otacksam? Att få 15000 typ. Den summan kom jag fram till efter att en skrev jag skulle få 23000 INNAN skatt.
Har man inte råd att vara sjukskriven så vad ska man då göra? Hälsa är viktigt ja men vem ska betala min hyra, mat etc??!
Vissa har inte en man att förlita sig på eller 500 000 sparade på konto att leva för.
Att klara sig på 15000 i dagens läge? Lycka till. Är man sambo eller har man, ABSOLUT. Är du ensam? Ja lycka till säger jag