Inlägg från: Meenos |Visa alla inlägg
  • Meenos

Vill hjälpa min väninna!

Anonym (Vill henne väl) skrev 2024-07-27 20:11:19 följande:
    Vill hjälpa min väninna!

Hej, jag behöver lite råd. Jag har en väninna som jag tycker väldigt mycket om. Och jag vill henne väl. Och att hon ska få uppleva lycka som mig.

Hon är snart 40 år. Och har ingen man barn eller pojkvän. Jag förstår att en del inte vill ha barn. Men att inte ens ha en pojkvän åtminstone. Hon blir bara äldre och hennes föräldrar kommer ju gå bort även dom. Jag tänker att hon kommer bli väldigt ensam.
    Och skulle bli så glad om hon träffade en kärleksfull man. Som kunde ge henne kärlek. Hon har haft det väldigt tufft periodvis i livet. Och mycket sorg. Jag känner att om det är någon som förtjänar något bra, så är det hon. Hon säger att hon inte är ensam. Och att ingen man vill ha henne i alla fall. Jag tror att hon har dåligt självförtroende. Hon har varit med en hemsk man som jag förstått det. Där det pågått misshandel och värre saker. Och att hon intalar sig själv, att hon inte förtjänar kärlek. Hon ser rätt bra ut. Fast hon är lite tillbakadragen. 
    Ska jag vara tyst? Och låta det vara?
    Nu män som läser. Är det någon som tänker att dom skulle kunna tänka sig det. Och att ni har kärlek att ge? Jag vill peppa henne lite. Så hon kommer på bättre tankar.

Jag är en 33 årig singel man och kan definitivt tänka mig ett förhållande där det finns mycket behov av att få kärlek, stöd och uppmuntran av mannen, jag är dessutom inte ful, har inget emot att städa, diska (kan dock ej laga god mat förutom grillat) 

jag har arbete och bil, Självklart körkort, har inga ekonomiska problem och sköter min hygien. 

Problemet för mig är att jag får aldrig chansen att visa vem jag är, Jag har fått ett flertal dejter och så men jag tror inte jag ser tillräkligt bra ut trots allt. Men får alltid höra att jag inte är ful men börjar tvivla på det. 

har haft 2 seriösa förhållanden och har aldrig gjort slut själv utan har velat satsa på förhållandet och utveckla det. Jobba på mina svagheter etc, och diskutera eventuella problem. så vet faktiskt inte varför ja fortfarande är singel 

Svar på tråden Vill hjälpa min väninna!