Miljöpartiet känns som en sekt.
MP är väl det enda partiet med företrädare som offentligt gått.ut med att.vilja avskaffa demokratin?
KFML(r) och nazisterna.oräknade.förstås.
MP är väl det enda partiet med företrädare som offentligt gått.ut med att.vilja avskaffa demokratin?
KFML(r) och nazisterna.oräknade.förstås.
Kan du dra dig till minnes vart du har sett eller hört detta?
Vill se det med egna ögon.
Javisst!
Nämen tack!
Nämen oj, här har vi honom. Sekternas sektledare!
Du får passa dig, snart kommer miljöpartiet och lägger munkavel på dig. Modigt!
Obehagligt att man inte har uppmärksammat detta mer, så sorgligt.
Men vart hittar du allt? vem är du? Jag tycker det är svårt att hitta artiklar som inte glorifierar miljöpartiet.
Kan du rekommendera redaktioner som inte är förknippade med röda åsikter? Jag undviker gärna gröna åsikter också men det finns inget vettigt att hitta.
Jag tänker att det är nyttigt att läsa båda för att kunna dra en egen slutsats.
Du måste in och och debattera! hjälp oss! Du sitter på kunskap!
Du är mitt hopp=)
Men vart hittar du allt? vem är du? Jag tycker det är svårt att hitta artiklar som inte glorifierar miljöpartiet.
Kan du rekommendera redaktioner som inte är förknippade med röda åsikter? Jag undviker gärna gröna åsikter också men det finns inget vettigt att hitta.
Jag tänker att det är nyttigt att läsa båda för att kunna dra en egen slutsats.
Du måste in och och debattera! hjälp oss! Du sitter på kunskap!
Du är mitt hopp=)
Jo då, jag inte omöjlig, man ska inte vara enkelspårig =)
Men om miljöpartiet vill satsa på kollektivtrafiken varför satsar EU på att vi ska tillverka bilbatterier? Eller är jag ute och cyklar?
Hur lång livslängd har en elbil?
Du får ha överseende med att jag inte är insatt i klimatfrågan.=)
Jag tycker heller inte att det var fel av högerregeringen som gjorde bensin och dieseln billigare, alla bor inte i Stockhom ;)
KillBill skrev: "Elbilar bedöms ha en något längre livslängd än förbränningsmotorer (upp till 20 år).: "
Idag stämmer det inte i praktiken. Säljare (som gärna pratar upp nya bilar) erkänner att om batteriet i en elbil håller tio år är det bra. Och idag är det så dyrt att byta batteri att man lika gärna kan byta bilen. Vilket innebär att man får skrota en helt okej bil där resten inte ens är halvslitet. I praktiken finns det ingen begagnatmarknad för elbilar äldre än 2-3 år, beroende på tveksamhet över livslängden på batteriet. Så den betydligt längre livslängden på bränslebilar kompenserar för elbilens driftsfördelar.
Elbilar har funnits på marknaden så länge att batteriproblemen borde ha lösts. Det är ett mycket dåligt tecken att så inte skett!
Jaha, än sen då? Jag är inte förvånad över att SD har partimedlemmar som känner sig begränsade i sina åsikter. Alla partier har avhoppare. Det verkar vara så när organisationer bildas. Socialdemokraterna har också avhoppare, avhoppare som har gått över till SD dessutom. Vill även minnas att Centern och kristdemokraterna hade det hett ett tag.
Hela riksdagshuset är en kammare för sektmedlemmar men miljöpartiet sticker ut. Inte ens vänsterpartier som jag betraktar som extrema beter sig som miljöpartiet! Vänsterpartiet är fromma som lamm i jämförelse, det är nästan att jag tycker synd om vänstern som behöver samarbeta med MP. Jag vill rädda vänsterpartiet =)
Vist är jag öppen och har sedan jag startade tråden börjar läsa på lite mer. Deras partiprogram är tyvärr för aggressiv för min smak, det känns inte alls bra i magen.
Är det miljöpartiet som ska växa sig stora i hela Europa då är det nog dags att se sig om. Jag skulle inte ha startat tråden, jag gick lyckligt ovetandes om situationen, ju mer jag gräver desto mer mår jag illa.
Men jag kan tänka mig att skaffa en elbil ändå, det är det lilla stöd som miljöpartiet kan få från mig=)
Men det är av egoistiska skäl för det kommer en tid då fossila fordon kommer att straffbeskattas och det kommer bli kännbart i plånboken. Den gäller att hinta och finta mupparna.
Haha! Men du kan säkert ta hand om dina bilar och tycks vara kunnig. Mitt kunskapsområde är något begränsad.
Jag är personen som skulle kunna tanka E85 i en bil som föredrar diesel. Jag är ledsen att göra dig besviken, men alla är inte som dig ;)
Min partner föredrar att jag använder cykeln i stället för bilen, han knorrar en del om att jag kör för nära trottoarkanten. Nu borde du förstå vart min nivå ligger någonstans.=)