• rooz

    Konsumentverket-bara bluff

    Tycker att Konsumentverket är en fiktiv organisation. Inlämnad rapport på FedEx, tre månader, inget svar. Vill du ha leverans från dem, måste man lägga ut ett kort inklusive pinkod!. Hur är det möjligt att ingen reagerar. Jag lade ett kort som nästan var tomt, men ändå har någon från företaget använt mitt kort på ett spel-casino på Cypern.
    Efter polisanmälan fick jag mycket skräppost från FedEx, som exp att jag 


    vann 1000 $.
    Jag fick aldrig mina paket, efter tullavgiften skickades allt tillbaka till avsändaren, med information om att jag vägrade ta emot paketen. Detta ledde till en utdragen tvist och kamp för återbetalning. De här killarna använder ett knep, ringer när de är i närheten, avslutar snabbt och du inte hinner svara. Strax efter markerar sändningen att du inte var hemma. Även om deras recensioner nästan går i neg  ändå fortsätter företaget som vanligt.
  • Svar på tråden Konsumentverket-bara bluff
  • rooz
    Du förstår så dåligt, att nästan alla kunder är lurade som bevisar deras feedback. Då är konsumentverkets uppdrag att ingripa.
Svar på tråden Konsumentverket-bara bluff