BF april 2025
Stackars dig! Hoppas att det känns okej när du börjar jobba! Jag har ?bara? extremt ömma bröst och molvärk, lite yrsel också. Precis som med de andra barnen. 😊
Lite nyfiken, vilken vecka är ni alla i nu? Här är det helt nytt (4+4 idag.)
Precis varit på VUL (7+0) och inget foster syntes. Ska på nytt vul nästa vecka men hon som utförde testet sa att graviditeten troligtvis avstannad. Vet inte hur jag ska sluta gråta
Någon annan som känner sig så otroligt svullen om magen och plufsig? Är bara i vecka 7+0 imorgon? 😬
Jag var på VUL idag igen, har bokat in ett varje vecka då jag går in i ny vecka fram tom 12+0. Fattar att det är onödigt men jag kan inte låta bli då det är så lugnande i stunden? 💖
Har så jädrans med "mens"värk mest hela tiden, blir galen
Hej!
Vi har inte heller vågat ta ut lyckan helt än eftersom man är rädd för risken för missfall. Framförallt är jag orolig över ?uteblivet missfall?.
Men jag försöker tänka att hur det än blir så jag jag i vart fall gravid just nu och får glädjas åt det. Och även om missfall är vanligt så är det ju ännu vanligare att det går vägen.
Jag har bokat in tidigt ultraljud inslutet på nästa vecka (vitalitetsultraljud) i v 8 (7+4).
(enligt sjukvårdens system är jag i vecka 9 då men jag har valt att justera det då jag vet att jag hade sen ägglossning och att ?ligga efter? Skapade mer stress för mig eftersom jag inte hade de symptom som kan komma i varje ny vecka. Så istället för att gå in i ny vecka på onsdagar gör jag det nu på efterföljande söndag. )
Nu kommer det blod. Blir så rädd! Vet inte hur mycket än, men det är färskt blod.
Plussade idag! Så tror det blir bf april? 🙈