Inlägg från: Lugnoro |Visa alla inlägg
  • Lugnoro

BF april 2025

Jag har varit på läkarbesök idag och ska nu byta ut en medicin mot en annan. Hoppas att det går bra!

• Lugnoro

Har ni börjat diskutera namn? Jag och mannen kommer inte överens om flicknamn. Han ratar mina 20 förslag, men har två namn som han verkligen vill ha. Han gillar några namn som jag tycker är okej också, men vill ju gilla mitt barns namn jättemycket, inte bara lite. 

• Lugnoro

Nu har en granne noterat att min mage växt... Asså jag tror hen skvallrar ganska bra så jag skrattade bort det och sa att jag inte var gravid. 

Jag har också svårt att vänta på ultraljuden. Det är över två veckor kvar till det tidiga ultraljudet och jag vill ha det nuuu. 

• Lugnoro
    JustinzeVar skrev 2024-08-14 10:57:55 följande:

Precis varit på VUL (7+0) och inget foster syntes. Ska på nytt vul nästa vecka men hon som utförde testet sa att graviditeten troligtvis avstannad. Vet inte hur jag ska sluta gråta

Tänker på dig! Låt dig få vara ledsen nu ❤️.
  • Lugnoro

Nu kommer det blod. Blir så rädd! Vet inte hur mycket än, men det är färskt blod. 

• Lugnoro
    Supersemlan skrev 2024-08-16 18:40:27 följande:
    Förstår att det måste kännas jätteläskigt, det tyckte jag också. Men som du vet så kan det vara helt ofarligt. ❤️ När är ditt VUL?
    29/8. Jag hoppas att det är ofarligt. Men jag har kommit färskt blod under en timma och jag har lite mensvärk. Jag satte dit en timma och utan den hade det blött igenom trosorna. Hoppas hoppas att det inte är från fostret!
  • Lugnoro
    Lugnoro skrev 2024-08-16 19:01:24 följande:
    Rättning: 29/8. Jag hoppas att det är ofarligt. Men det har kommit färskt blod under en timma och jag har lite mensvärk. Jag satte dit en binda för en timma sedan och utan den hade det blött igenom trosorna. Hoppas hoppas att det inte är från fostret!
  • Lugnoro
    Supersemlan skrev 2024-08-16 19:27:59 följande:
    Det låter iaf lovande att inte är klumpar, utan färskt blod. Kan du inte få ett VUL tidigare? Håller tummarna!
    Jag ska ringa runt på måndag. Gynmottagningen kommer ju inte ta emot mig som det är nu. Men det känns väldigt segt att vänta hela helgen. 
  • Lugnoro
    Supersemlan skrev 2024-08-16 20:15:22 följande:
    Jag förstår det, hade inte stått ut med ovissheten själv. Finns det ingenting privat du kan boka? Vet inte var du bor, men hör i Stockholm finns det hur många tider som helst varje dag om man kan tänka sig att punga ut 1000 spänn. 😁
    Vilka ställen är det? Jag bor ca 1h utanför Stockholm med kollektivtrafiken. 
  • Lugnoro
    Supersemlan skrev 2024-08-16 20:15:22 följande:
    Jag förstår det, hade inte stått ut med ovissheten själv. Finns det ingenting privat du kan boka? Vet inte var du bor, men hör i Stockholm finns det hur många tider som helst varje dag om man kan tänka sig att punga ut 1000 spänn. 😁
    Jag är i 7+2. 
Svar på tråden BF april 2025