BF april 2025
LSK93, bf 31 marsLugnoro, bf 1 april (lite osäker)
Sladdis, bf 5 april
EPQ, bf 8 april (troligtvis)
Lillapandan, bf 8 april (gissning)
Rebecka 714, bf 9 april
Jessica Noel, bf 9 april
Så roligt att följas åt!
Det är vårt första barn och också första gången jag är gravid. Har varit lite andfådd i dagarna och lite tröttare än vanligt men känner annars inget speciellt. Jobbar som controller (ekonomi) och kan arbeta hemifrån mycket så det blir nog bra framöver.
Såg att mottagningen vi tillhör inte har tider förrän i september för en första inskrivning, får väl ringa senare i veckan. Bor i Jönköpings-området och man får tydligen inte välja mottagning utan måste gå till den familjecentral man tillhör enligt nån områdeskarta?hade annars varit smidigt med en annan som dessutom har mycket fler tider. Tänker att om jag får tid i september hinner det gå väldigt många veckor??
Hej!
När jag plussade gick jag med i Mars-gruppen trots att jag har BF 1 april, för denna grupp hade inte skapats än. Tänkte att det är ju bara en dag ifrån haha. Men nu finns ju faktiskt denna grupp och marsgruppen skrivs det nästan ingenting i så hoppar in i denna ändå så blir det ?rätt?😁
Lugnoro! Ditt namn minns jag från BIM juli gruppen! Stort Grattis!!
Hej!
Jag plussade igår, BF 6 april. Detta blir andra barnet, har en son på 3,5 år. Vi började försöka för ett år sedan, gjorde 6-7 försök som alla misslyckades (vilket kändes tungt då storebror blev till på första försöket). Hade sedan en paus ett par månader och blev nu gravid på första försöket denna omgång 😊