BF april 2025
Jag hoppar in här. Har avvaktat lite med att skriva då jag misstänkte att det var en kemisk graviditet men nu verkar det iaf inte vara fallet. Jag har läst alla 27 sidor och era berättelser - så fint att följa er :) Och alla styrka till er som redan upptäckt komplikationer, jag vet hur mycket det suger.
Jag är 33 och har inga barn. Vi har försökt i nästan 2 år och har haft 4 missfall; v12 (turners upptäckt på kub därefter hjärtstopp), v4 (kemisk), v8(stannade i v5) och v11 (ofostrig). Så mitt sinnesläge är väll ?jag tror det när jag ser det..?. Efter de senaste hade jag problem med rester och kronisk inflammation så har behandlats med dubbla antibiotika nyligen. Jag blev gravid direkt efter de senaste ingreppet för att ta bort rester. Jag går precis som någon mer av er på trombyl.
Nu har jag väldigt få symtom, medan jag tidigare mått skit ganska tidigt. Dock vet jag att kromosomavvikelser kan som jag haft kan ge högre hormonpåslag tidigt, så kanske är detta hur en ?frisk? graviditet ska kännas för mig - vad vet jag. Jag är beräknad 25/4 och är 5+1 idag. Jag har haft lite mer symtom just idag, främst väldigt yr, trött, lite äcklad av sött och lätt ömma bröst. Pga min historia så blir jag kallad för tidigt ultraljud inom några veckor. Vi får se hur det blir då, men kul att följa er för nu iaf :)