Inlägg från: Missdelavive |Visa alla inlägg
  • Missdelavive

BF april 2025

Oktober97 skrev 2024-08-07 22:51:40 följande:

Hej allihop! 

Hoppar också in här, en vecka sedan tydligt plus och då 1-2 veckor på digitalt så har (som det ser ut nu) bf 13 april. Fick 2-3 veckor på digitalt igår. 

Första riktiga försöket och första barnet så vi är överlyckliga! Haft lite humörsvängningar, mer behov av att gå på toaletten, törstig och TRÖTT?. lite illamående men det försvinner fort

Fått tid till tidigt ultraljud i vecka 8+4 och drömde inatt att det var tvillingar, så det återstår att se. 

Så kul att läsa om hur ni berättade för era respektive! Min sambo håller på mycket med trolleri och korttrick så jag lurade honom att jag hade lärt mig ett korttrick som jag skulle visa och så trollade jag fram det positiva graviditetstestet. Det kom absolut tårar från oss båda Hjärta

Roligt att kunna följas åt här! 

Jag har också bf 13 april, jag och partnern har inte försökt utan det är en hoppsan. Vi har inte varit tillsammans så länge och jag har barn som är tonåringar sedan innan men vi är över 30 så tänker att om vi ska ha barn så är de lika bra att bara köra på det.

Har varit lite orolig för jag tycker mina tester ökar så sakta i styrka men håller tummarna att körsbärsblomman där inne är frisk och kry 🌸
Svar på tråden BF april 2025