Inlägg från: Anonym (DeD) |Visa alla inlägg
  • Anonym (DeD)

    Kvinnors hår samt synliga konturer på magen - hiss eller diss??

    Beror på. Platt mage är snyggare och ger ett mer mjukt och feminint intryck än att ha en massa linjer på magen eller synliga revben som putar ut.

    Långt hår är snyggt på kvinnor som har rätt tjocklek.

    Tunt hår bör ha en kortare klippning för att inte tappa i volym och undvika stripigt fall.

  • Anonym (DeD)
    Anonym (,,,;) skrev 2024-07-26 18:13:52 följande:
    Är det inte feminint att ha synliga revben?
    Att se benig ut är snarare maskulint då män överlag har mindre volym av kroppsfett än kvinnor.

    Smal, platt och slät mage utan veck och linjer är fint och feminint. 
  • Anonym (DeD)
    Anonym (gg) skrev 2024-07-26 19:59:34 följande:
    Jag har både smal och platt mage, men revbenen sticker ändå liksom ut lite sedan jag var gravid. Har även lite markerade höftben. Är timglasformad och har stora bröst, tycker inte jag ser ett dugg maskulin ut.
    Whatever. Ben som sticker ut är inte snyggt i mina ögon. Smal kan man vara ändå, utan knotor som buktar.
  • Anonym (DeD)
    Kvinnor ska inte ha mycket fett på magen

    Inte män heller. Bukfett är hälsofarligt oavsett kön.
  • Anonym (DeD)
    Anonym (gg) skrev 2024-07-27 10:57:52 följande:
    Nä, jag kan inte vara smal utan att revbenen syns, de syns så snart jag är normalviktig. Jag är liksom byggd så att jag får aldrig mycket fett runt revbenen, är väldigt liten i benstrukturen överlag, även om jag kan få fett på höfterna och rumpan. Jag har varit på gränsen till överviktig, så jag vet.

    Sen behöver jag såklart inte vara snygg i allas ögon :)
    Jag tycker inte att du låter särskilt snygg nej. Eller trovärdig heller för den delen. 

    Benighet är inte fint någonstans. 
  • Anonym (DeD)
    Anonym (Rob) skrev 2024-07-27 12:53:12 följande:
    Jag tror inte ded fattar det att skelettet är byggt olika på olika människor.  På en del syn benen mer än andra trots samma bmi.
    På de flesta är det faktiskt omöjligt att ha både platt mage och inte synliga ben.   Så lyssna inte på ded då det är fullt naturligt att ben syns då man är smal.
    Jag har rätt till min åsikt och min egen smak och vill ni inte läsa denna så är det bara att gå vidare. 
  • Anonym (DeD)
    Anonym (Rob) skrev 2024-07-28 02:34:40 följande:
    Det är väl bara att du håller dig till alla tjockisar då. Det är bara att välja och vraka.
    De flesta tycker att det är snyggt att vara smal.
    Jag gillar inte fetma, vad fick du det ifrån? Finns ett sunt mellanting mellan fet och benig vet du.
  • Anonym (DeD)
    Anonym (Rob) skrev 2024-07-28 02:38:24 följande:
    Det skulle förresten inte förvåna mig om du är en tjock kvinna själv.  Ni verkar göra det bästa för att trycka ner smala för att själva framstå som bättre. 
    Är nog snarare du som är en fet man, med tanke på att du verkar helt besatt i att tjata om feta kvinnor. Evigt projicerande från dig. 
Svar på tråden Kvinnors hår samt synliga konturer på magen - hiss eller diss??