Inlägg från: Anonyyyyyyn |Visa alla inlägg
  • Anonyyyyyyn

INGEN FÖLJER JU HERREN LÄNGRE!!

Hej alla barn av gud! Först av allt vill jag att ni ska veta att Jesus och hans far Gud älskar er alla jättemycket! Det vet jag! Hursomhelst så börjar jag att tröttna. Jag försöker tänka som min stora förebild, Jesus Kristus ,vad skulle han ha gjort? Jag försöker förlåta och förlåta, och jag står stenhårt på min tro att alla är guds barn och alla förtjänar kärlek! Det jag tröttnat på och försöker förlåta (gång på gång på gång osv) är att ingen verkar bry sig om Gud och Jesus..? Alla bryr sig bara om mobiltelefoner, berusningsmedel (rött vin är väl okej då det är kristublod),sina sexuella drifter och andra syndiga vanor som en skrämmande mängd människor har förskaffat sig nu på senare tid. Usch säger jag bara? Och sex före giftemål, herr min gud vad mycket sådant skit man hör och ser omkring sig.. Tänk om Jesus skulle levt bland oss idag.. Oj oj oj säger jag bara? Det är nästan tur att han inte gör det, för skulle han det så skulle jag skämmas som en hund. Vad hände med kyrkans makt?? Vad hände med att följa de tio budorden?? Va? Det är inte konstigt att Gud inte visat sig på länge, alla skiter ju i honom. Skulle han visa sig igen så skulle alla kolla ner i telefonen kort efter de sett honom. Kanske skulle någon filma en video på snapchat eller vad det heter.

Nej skärpning säger jag bara! Ryck upp er! Ni som inte är på guds sida alltså. Ni som är det, fortsätt bara med det ni gör. Så ses vi i himmelen.

Glad sommar!

Kristen
Svar på tråden INGEN FÖLJER JU HERREN LÄNGRE!!