Inlägg från: Anonym ('¨'¨'¨'¨') |Visa alla inlägg
  • Anonym ('¨'¨'¨'¨')

    Ångest! Blev av med jobbet!

    Jag sa upp mig på jobbet pga att det var för mycket obekväma arbetstider tycker jag, särskilt nattid!

    Jag var så nära att får jobbet men kunde inte jobba kvar eftersom jag inte ville jobba på nätter.
    Dessutom kan jag aldrig hålla mig vaken på nätterna.

    Jag har fortfarande inget eget boende och jobb! Så j---a frustrerande!

    Hur hantera man det här besvikelse och ångest?
    Jag skulle uppskatta seriösa svar!

  • Svar på tråden Ångest! Blev av med jobbet!
  • Anonym ('¨'¨'¨'¨')
    Anonym (Va) skrev 2024-07-25 21:55:30 följande:

    Seriöst...? Du var på väg att få ett jobb och sa upp dig själv? Börja om från början, sök jobb och därefter bostad.

    Nästa gång du blir erbjuden anställning så TAR DU DEN!! Du fortsätter sedan att söka vidare under tiden men inkomst är viktigt så klart.


    Det var provanställning. Jag kunde inte jobba på nätterna eftersom jag aldrig kunde hålla mig vaken!
  • Anonym ('¨'¨'¨'¨')
    Anonym (Mannen) skrev 2024-07-25 22:34:52 följande:

    Jobba natt är ändå dåligt för hälsan. Skaffa en kompetens så du inte behöver ta sådana jobb. 


    Ja du fattar i alla fall :)
  • Anonym ('¨'¨'¨'¨')
    Anonym (4.583378) skrev 2024-07-25 22:20:21 följande:

    Får inte ihop det du skriver? Du sa upp dig från jobbet, du var nära att få jobbet, du blev av med jobbet? Du kan inte säga upp ett jobb eller bli av med det, du aldrig haft.

    Sen att det inte passar dig, sök vidare till andra jobb som passar dig då! Move on


    Whatever! Jag kunde inte jobba eftersom jag inte kunde hålla mig vaken på nätterna!

    Så vad är ditt råd till mig?
Svar på tråden Ångest! Blev av med jobbet!