Hinna med barn hästar hundar hur gör man
Jag har en stor undran. Har en bekant som är ensamstående mamma på heltid till en snart 7 åring. Hon har varit ensam sedan födseln. Denna mamman har även en hjärnskada på grund av några riktigt allvarliga misshandlar så hon äter rätt starka mediciner varje dag för att slippa värken.. denna tjejen har en liten gård som hon hyr, föder upp hundar och ibland i perioder så är det ju fullt med valpar överallt. Utöver hundar så har hon hästar 2 stycken, den ena är ridbar, denna rider hon minst 6 dagar i veckan och sköter 100% allt själv i både stall hemmet med sitt barn alla hundar och plus andra små djur hon har, stor trädgård som ska skötas utöver detta är människan pedant och ordning och reda i hemmet oavsett när man kommer dit. Jag avundas henne och ser henne som stark. Nu till min fråga, hur tusan hinner man med allt detta? Jag väntar barn, har en häst inackorderad nu men känner ju redan nu att jag aldrig kommer orka hinna, men hur gör alla? Jag fattar inte hur denna fina människan hinner/orkar.. Mhon lägger hela son själ på hästarna hundarna och har även tid att åka i väg med sonen på massa aktiviteter
Hur gör man allt detta? Ja, hon är hemma på heltid men hon har uppfödning som sitt jobb.