BIM Augusti 2024
Som du ser på min bild så använder jag testlagrets stickor, jag upplever att de fungerar bra ändå. Vet inte om märket spelar så stor roll? Värdesätter ekonomi eftersom det går åt så många...
Som du ser på min bild så använder jag testlagrets stickor, jag upplever att de fungerar bra ändå. Vet inte om märket spelar så stor roll? Värdesätter ekonomi eftersom det går åt så många...
Hej, hoppar gärna in här!
Har ett barn på 1,5 år som kom till genom IVF efter ett par års försök. Inga funna fel på oss så oförklarligt mao.
Vi har gjort syskonförsöken på naturlig väg sen oktober, känns ju helt hopplöst att lyckas men har spänningar i magen och ömma bröst. Fler symtom än när jag faktiskt var gravid, då kände jag typ ingenting.
BIM på onsdag 7/8, är på äl+8-9 tror jag och ganska säker på att jag haft ägglossning.
Någon mer än jag som har illamående som ett älsymtom? Har lyckats logga illamående som ett symtom för 3e äl i raken nu så känns inte som ett sammanträffande. Samma med sömnsvårigheter. Kroppen är bra märklig 😂
tror också jag har illamående som symptom efter ÄL! dock första efter graviditet och inte varit så innan så ingen koll alls längre. men känns på tok för tidigt att bli illamående pga graviditet såhär nära ÄL 😅
Förlåt för spam men behöver bars ventilera lite..
Fortfarande inget positivt ältest. Testar med testlagret och cb rosa digital men ingen glad gubbe. När jag har tagit ur stickan ur själva "avläsaren" har jag ju sett två streck, som på vanliga ältest. Det ena har alltid varit starkt (kontrollstrecket) men det andra har blivit starkare och starkare de senaste 3 dagarna. Borde väl ändå innebära att äl är på g eller?
Hat hört att man inte ska kolla på strecken på cb rosa för att utläsa ägglossning, utan vänta på den glada gubben, men strecken borde väl vara en bra fingervisning för att LH ökar eller?
Lantisen! ❤️
Var inte så hård mot dig själv! Er familj, ert barn, ert liv, ert val. Så klart ska ni få er lilla kärleksbebis precis som vi andra här inne. Våra liv ser inte helt olika ut, jag har 2 sedan innan (7 och 11), Min man har 3 sedan innan (5,10,12) och vi trodde jag var gravid (trots piller) i januari men blev besvikna när mensen kom. Hade lika gärna kunnat vara jag som gjorde abort i januari för att ett barn till i vår ekvation innebär ÄNNU mer pusslande och jag slutade medvetet med piller först i juni. Men nu längtar jag ihjäl mig!
Det är detta som är så fint med dagens moderna samhälle. Mixade familjer och egna beslut gällande våra egna liv (och kroppar för den delen).
Kul att följas åt!
Jag har nog halvt missat ÄL denna gång. Tror att min ÄL redan varit, typ igår.Trodde det var några dagar bort men ÄL flytningarna är borta och nu under kvällen har jag känt av ömma bröstvårtor och värk nere i magen som jag alltid får efter ÄL. Har bara haft sex en enda gång i förrgår (dagen innan förmodad ÄL) för jag trodde ju att vi skulle hinna få till det nån fler gång nu under veckan men jaaa, nu verkar det ju redan vara över för den här gången 😆 Inga höga förhoppningar med andra ord.
Jag tror jag har antingen utebliven äl, eller så har jag missat den. Tror jag ska tolka mitt test igår som det mest positiva hittills. Tror chansen för äl egentligen är över. Vet inte om jag vågar räkna ner till bim ens. Kanske är onödigt.
Hoppar in här och säger hej .
Har ingen aning när jag har BIM, men har börjat testa grav test nu. Har oregelbunden mens.
Jag har mått jätte skumt! Kan inte sätta fingret på vad felet är. Vi planerar inte bebis, utan det får i så fall bli en surprice 😅.
Varit intim med sambon vid tre tillfällen. Ca 3 dagar efter senaste mensens sista dag som var 2407011. Sen en gång i slutet på juli och sen nu i helgen. Kollar man så här utifrån senaste mens så kan jag omöjligt vara gravid. Men redan efter den gången vid mensen fick jag mensvärk en vecka efteråt som har funnits fram tills nu. Den är inte borta än! Mina vårtgårdar är sjukt svullna och kliar satan. Jag känner mig febrig nu dem senaste tre dagarna men ingen feber. Hungrig hela tiden och irritation upp/ner hela tiden. Låter som pms.. igår kväll trodde jag att man skulle kollapsa. Fick så ont i magen att jag inte kunde stå upp. Kände mig yr och en jäkla menskramp. Det högg ordentligt i nedre delen i magen, men nu mår jag bra igen. Bara mensmärta. Grav test visar negativt så inbillar mig säkert. Men min sambos andedräkt luktar så äcklig att jag nästan spyr. Den gör i vanliga fall inte det. Idag när min sambos vän kom så stank han som en askkopp. Brukar ALDRIG reagera över det då jag själv är rökare. Vad fan händer med mig? Måste vara skengravid 🤣 Just det.. Ända sedan andra veckan i månaden (juli) har jag haft rikliga flytningar, det forsar och är kladdigt. Ursäkta detaljen. Jag känner mig gravid men testen visar inget. Måste inbilla mig eller hur?