BIM Augusti 2024
Positivt äl-test här idag och lite öm i magen så nu är det på gång. BIM blir alltså tidigare än räknat men ändå lite osäker när då lutelafasen slängt lite efter p-pillerstopp. Den eviga väntan på testandet börjar nu 😅
Positivt äl-test här idag och lite öm i magen så nu är det på gång. BIM blir alltså tidigare än räknat men ändå lite osäker när då lutelafasen slängt lite efter p-pillerstopp. Den eviga väntan på testandet börjar nu 😅
Nu har jag vart och köpt de rosa ältesterna från clearblue! Mitt från testlagret visar stegring (ej jättestarkt) och clearblue visar ingen glad gubbe så stegring pågår men inte äl riktigt än. Jag fortsätter testa varje dag och jag och maken kör på varannan dag (ibland varje om lusten faller sig på) så hoppas vi på att snart få en glad gubbe!
Va konstigt att du inte fått utslag på äl-stickan 🤔
Men va jobbigt 😒 vissa men kanske faktiskt mår bättre av inte veta så mycket som vi gör.. alltså ha den kollen som vi har på vår cykel å så.
Jag har som sagt aldrig testat positivt med ältest och såhär ser det ut i augusti, det var blankt från början. Ser ni någon stegring? Mitt digitala visar bara rund ring hittills.