BIM Augusti 2024

Maximalt dålig tajming. Positivt ägglossningstest idag, min man är bortrest till imorgon natt 😑
Ivrig som man är och har känt av vissa symptom som man inte brukar ha under lutealfasen så kissade på ett CB digital imorse. Negativt 🙃 aja, har läst i flera trådar att folk plussat flera dagar efter BIM. Man kanske är en låghormonare eller så blir det som vintras och ännu ett väldigt tidigt missfall. Har BIM på fredag och börjar jobba imorgon så tiden ska förhoppningsvis gå fort!
Någon mer än jag som har illamående som ett älsymtom? Har lyckats logga illamående som ett symtom för 3e äl i raken nu så känns inte som ett sammanträffande. Samma med sömnsvårigheter. Kroppen är bra märklig 😂
Är bara på ÄL +6 men testoman som man är kunde jag inte låta bli att ta fram stickorna & testa imorse... tvärblankt! Ångrade mig lika snabbt, haha varför utsätter man sig för det här? Evighetslång väntan till BIM! 🤯
Har ni andra märkt av något i kroppen ni som närmar er BIM? Jag är så sjukt trött och har som molvärk/spänningar i tjejmagen. Även illamående men tror som det skrivits tidigare i tråden att det kan hlra ihop med ÄL 😁
Haha nä bra fråga 😂
Jag har gjort lite anteckningar:
28/7 - ägglossningsont kvällen, hög/värkte lite till å från
31/7 - sticker/drar lite i livmoderstrakten, nästan ner mot mutti
31/7 - vita väldigt tjocka flytningar kväll
Natten mellan 1 och 2/8 - vaknade med mitt i natten av en stark känsla molade mensvärkskänsla. Gick över hyfsat fort så jag kunde somna om.
2/8 - BIM -7 stack pyttelite ibland i livmodern
3/8 - BIM -6 trött fast jag sovit 8h
4/8 - BIM -5 mycket konstiga drömmar inatt igen
5/8 - BIM -4 massa drömmar igen, brösten fortsätter ömma
6/8 - BIM -3 massa drömmar inatt och trött
Har även fått lite random hits av lätt illamående sen förra veckan, samt ömmande bröst sen BIM -5
MEN vad kul att du antecknar!! Man borde kanske göra det! roligt att följa dig! Har du någon dag då du bestämt dig för att testa?
Har ocksp drömt sjukt konstigt sista dagarna, är det ett symptom? Aldrig reflekterat över det 😁
Jaa jag tänker att det kan vara bra att hålla kolla hur det än går😃
Alltså har ju BIM på fredag, kommer ingen mens då blir det test på lördagsmorgonen, så spännande!! hihi.
Jasså du med?! :D Alltså när jag blev kemiskt gravid i vintras var det så med + har för mig att jag läst det någonstans här på FL att andra upplevt samma. Hormonerna som spelar sitt lilla spratt hehe
Grattis 😍😍
Såhär ser det nya ältestet ut taget ikväll
Det ser väl lite lovande ut eller?!
Måste skriva av mig lite; Ni andra känns så lugna och chilla med väntandet i den här tråden. "Ska testa nästa vecka", HUR GÖÖÖÖR NI??
Är på ÄL +8 imorgon, torsdag, och får verkligen(!!!) stålsätta mig för att inte testa och bli besviken på blanka tester varje morgon. Första barnet 2022 plussade jag ÄL+9 men då med "testa tidigt-stickor". Nu kör jag dock vanliga.
Värsta är att jag känner mig verkligen gravid, ni vet när magkänslan säger det. Är så trött så jag måste vila middag och somnar med barnet på kvällen. Har ett humör från helvetet och molvärken suttit i sedan ägglossningen. Inga andra "symptom" så kan va både bebis och pms så att säga. Men känslan i magen... blir det ett negativt utslag denna månad så kommer jag vara 100% mer besviken på att min intution och känsla var så fel ute än att det faktiskt inte tog sig. Så man vågar ju inte hoppas 😩
Likväl vet jag att jag kommer testa imorgonbitti igen och få ännu ett blankt. VET att det är för tidigt för att synas men lik förbannat ska man hålla på.
mvh
noll självdisciplin
Är på BIM +1, ingen mens och min livmoder molar, men inget plus på stickan.. har gått igenom x antal trådar här på FL där folk har plussat flera dagar efter BIM men är så otålig 😩 Säkert ännu en kemiskt dålig graviditet igen som ger dåligt med HCG.. Vill bara få mens så man kan försöka igen.
Idag kom mensen tre dagar försent.. så nu blir det att vänta min nästa ÄL. Funderar på att testa ÄL-stickor även om jag vet när jag har ÄL pga känner av de, för har dåligt med sekret, så behöver tips på de BÄSTA märket 😊😊 Funderar även på att tempa för kul skull med! Älskar statistik 😇😂
Vad tråkigt att läsa!
Ta hand om den väl dock, det kanske är sista mensen på ett tag! 🙈🤞🏼
Jag har kört lite olika märken men har nu stickor från grav-kollen tror jag. För mig funkar de flesta om man bara är konstant i testandet så att man ser skillnaderna i resultatet. Vill själv kunna se ökningar och ha koll och litar inte fullt ut på det här med "vänta på digitalt" osv. 😅 Vissa test får jag fullt utslag på och vissa inte fullt men man ser ändå en tydlig stegring och lätt då att följa cykeln ☺️
Bim är här, negativt graviditetstest och inväntar mens.. hopp, nya tag nästa månad. Ska försöka börja tempa igen också jag kan se bekräftad äl. Finns det en Bim September tråd?