• Mikaaelaa

BIM Augusti 2024

Hoppar in i tråden.
    Jag om min sambo har försökt blir gravid sedan i april. (Inte gått in för de lika mycket varje månad) Förra månaden hade jag sen mens för att vara jag (misstänker klinisk graviditet då jag först plussade svagt och sedan inte alls) Den här månaden har jag haft ÄL runt 16/8 och haft molsmärtor och typ någon form av halsbränna i stort sett varje dag sedan typ söndags. Kan ju vara symptom efter ÄL också men har fortfarande kvar symptomen, framför allt molandet. Har ett barn sedan tidigare (2017).

• Mikaaelaa

Tyxler jag har en del andra symptom men man kanske känner efter lite för mycket. Är inte riktigt öm i brösten än men de har börjat dra och sticka lite i dem. 

Jag har också dilemmat att jag ska på 50 års fest i helgen, blir en knepig situation då jag likt fler av er brukar kunna vara lite festprisse. Tänkte dock ta ett testa tidigt test på lördag morgon , blir ÄL+8 (utan förhoppning). blir hur som helst mycket lugnare för mig, vill inte ta några risker OM det visar sig att jag skulle plussa efter.

• Mikaaelaa

Min strategi är att ha med alkoholfritt och använda glas. Ingen som vet vad som är i det, särskilt om andra dricker. 

• Mikaaelaa

Haha ja de går nog bra det, det är ju mest en själv som nojar, de andra vet ju inget och lägger nog inte supermycket vikt kring vad andra dricker. Det går nog bra det:)

• Mikaaelaa
    Anonym (Sladdis2024) skrev 2024-08-22 14:03:03 följande:

Ska vi inte göra en NY Bim-lista? 😊 Så vi får följas åt? 

14/9 här! Kan ju dock ändrats när NC satt ut rätt datum :) 

Brukar ha 25 dagar cykel och då är BIM 27/8 men om det är ca 14 dgr efter är så är det runt 30/8 så däromkring????
  • Mikaaelaa

I morgon tänkte jag ta ett testa tidigt test är då ÄL+8. testar mest för att jag ska på fest på kvällen. Har ju några dagar kvar innan BIM.  Läste anteckningar jag gjorde när jag testade + förra graviditeten (2017) och då vart de positivt BIM-3.

• Mikaaelaa

Har under kvällen blivit lite illamående och kolla tempen för att jag kände mig lite varmare (Inge ont i huvet eller förkylningssymptom) och min kroppstemperatur hade gått upp ca 0,5 grader. Har även molvärk. Antingen blir jag sjuk eller så är det något på G.

Svar på tråden BIM Augusti 2024