Inlägg från: Anonym (Rutiga) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Rutiga)

BIM Augusti 2024

Lior33 skrev 2024-08-18 18:01:42 följande:

Hoppas på nästa månad för er som inte plussat denna 🤞🏼❤️

Hur många är vi som fortfarande inväntar BIM? 

Min är 25/8 (kommer inte testa förrän BIM +1)

Jag har BIM 22/8. Men ej förväntad.
    Testat negativ på ägglossningstest så jag har nog inte ägglossningarna nu i månaden men hade sex ändå.
    Fick lite flytningar i helgen. Det är nog vanligt innan mens?! 
  • Anonym (Rutiga)

Hade Bim igår men ingen mens så testade jag imorse, negativ tyvärr. Brukar inte testa mig innan/samma dag som bim utan att vänta en vecka ungefär men vi ska på födelsedagfesten imorgon så vill jag veta om jag kan dricka alkohol 🙂

• Anonym (Rutiga)
    ersi12 skrev 2024-08-23 18:32:57 följande:

Är det ingen kvar i tråden som är över bim? Hur går det för er?

Jag är bim+5 och ingen mens, trodde jag skulle få idag då jag hade mensvärk igårkväll

🙋?♀️
    skulle få mens i torsdags, testade negativt i fredags och fortfarande ingen mens. BIM + 3 nu. 
  • Anonym (Rutiga)
    Nanathalie skrev 2024-08-30 10:36:29 följande:

Hörrni. Jag fick aldrig min mens. Bara bruna flytningar 3 dagar ca. Negativt gravtest igår. Får vänta och ta nytt test i dagarna. Hänger kvar här på en skör tråd 😂

Samma här! Fick inga positiva med ägglossnings tester som du och väntade på mens istället men det kom aldrig. 

Testade gravid test negativt på BIM +1 och imorse som jag ät nu BIM +8. 

undrar om mens kan hoppa över? Alltså får ägglossning efteråt ändå? 

• Anonym (Rutiga)
    mothertotwo skrev 2024-08-30 15:03:47 följande:

Jag kikar in här lite då och då för att följa er som fortfarande kämpar på för augusti. Jag måste bara fråga en sak. Nidis... Jag vill minnas att jag aldrig någonsin fått detta med mina tre graviditeter (bara två fullbordade). Är det vanligt att man får det? 

Nej tror ej det.. fick nidis första graviditeten, sen andra och tredje graviditeten hade jag inte haft nidblödning. 
Svar på tråden BIM Augusti 2024