Inlägg från: Anonym (Längtar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Längtar)

BIM Augusti 2024

Hej!! Jag har BIM 23/8. känns otroligt att det då är på dagen 5 år sen jag hade BIM med min äldsta dotter, måste väl betyda något, eller?🥹
    nån mer med samma BIM?

• Anonym (Längtar)

Någon som tempar och håller utkik på tempen? 
    och en fråga till: ni som varit Gravida tidigare, hur tidigt har ni plussat? Jag plussade på ÄL+9 med äldsta dottern och ÄL+11 med yngsta.

• Anonym (Längtar)
    trefaldigmästareikärlek skrev 2024-08-15 07:21:40 följande:
    Jag tempar, dock är den inte allt för tillförlitlig pga bebis som väcker mig lite då och då, samt tempar olika tider. Tycker mig dock kunna utläsa att äl skett. Lägger in min kurva 😊 Troligt på äl+7 idag 🤗
    spännande! har du några symptom?

Här är min! Har glömt att mäta ett antal gånger men temphöjningen kom dagen efter positiva ägglossningstester så känner mig relativt säker på att den var på CD 14 och att vi tyvärr missade att ha sex just då 😆
  • Anonym (Längtar)
    JLFRFRE skrev 2024-08-15 08:03:50 följande:

Hoppar in här också! ☺️
    Vårt första försök med första barnet, jag är 33 och han 34. Hade lovat mig själv att gå in med inställningen ?händer det så händer det? för att inte stressa, och här är jag tre dagar in, medlem på familjeliv 😂 Kan inte låta bli att tänka på det! Och skönt att kunna följas åt tillsammans! ☺️ 

ÄL+2 idag, BIM 27/8

Vi har velat ha barn länge men omständigheterna har inte varit dom bästa för oss (bott utomlands, pluggat osv) och vi sa att vi skulle vänta tills efter vi gift oss, vilket vi gjorde i helgen så nu ska vi äntligen börja försöka! 🥰

haha tror att ?händer det så händer det? inte existerar för en viss typ av människor, däribland jag själv 😂 grattis till äktenskapet! 
  • Anonym (Längtar)
    Lior33 skrev 2024-08-18 18:01:42 följande:

Hoppas på nästa månad för er som inte plussat denna 🤞🏼❤️

Hur många är vi som fortfarande inväntar BIM? 

Min är 25/8 (kommer inte testa förrän BIM +1)

Jag! BIM är 23/8. Tror jag ska våga mig på ett test imorgon bitti 😍
  • Anonym (Längtar)
    Anonym (Längtar) skrev 2024-08-18 22:47:56 följande:
    Jag! BIM är 23/8. Tror jag ska våga mig på ett test imorgon bitti 😍
    Här var det blankt på testet imorse, men det är bara ÄL+8 ändå. Tempen fortsatte gå upp denna morgon. Har alla möjliga symptom, men brukar ha en massa symptom gravid som ogravid under lutealfasen 😅
  • Anonym (Längtar)
    Lior33 skrev 2024-08-19 09:03:15 följande:
    Nej känner ingenting men det är bara andra försöket och har ställt in mig på att det kommer ta ett tag så försöker att inte känna efter så mycket. Förra månaden tyckte jag att jag hade massa symptom men då var det ingenting 🙈
    Jag blev gravid av misstag en gång för flera år sedan och hade inte en tanke på att jag kunde vara gravid. Vi hade vart tillsammans EN gång och vart försiktiga. Jag tog ett test bara för att utesluta det eftersom mensen var en vecka sen. Jag vart helt chockad att det var positivt för jag kände verkligen INGENTIN, inte ens ömma bröst. Jag gjorde en medicinsk abort (jag var inte intresserad av att fortsätta en relation med den killen) och barnmorskan kunde då se på ultraljudet att jag var gravid i vecka 5. Därför tänker jag att jag nog inte kommer ha symptom tidigt nu heller. Men börjar jag känna efter, mår jag inte lite illa? Har jag inte lite pirr i livmodern? etc så kommer jag inbilla mig saker 😅 min strategi är att hålla mig så aktiv som möjligt och tänka på annat!
    Tror det är en bra strategi! Tycker man känner mer ju mer man tänker på det! När hade du BIM? :) 
  • Anonym (Längtar)
    Heybae skrev 2024-08-19 12:51:36 följande:

Hej alla. 
    Hade ÄL 12/8, så nu är det den långa väntan till BIM.
    Trodde först jag skulle ha ÄL 10/8 då alla symptom fanns där dagarna innan men ÄL va lite seg tydligen 😂

Jag har BIM 24/8, brukar ha 10-12 dagar från ÄL till mensen kommer.  Har symptom som flytningar, hugg i livmodern & ömma bröst. Någon annan som har BIM samma datum? 🙂

Jag tempar och såhär ser tempen ut nu 🙂

Jag har samma datum! Har typ samma symptom som du. Plus lite annat, men lägger inte så stor vikt vid det. Däremot höjdes tempen ytterligare idag! känns bra! Har också lutealfas på 12 dagar ca.
  • Anonym (Längtar)
    Heybae skrev 2024-08-19 12:51:36 följande:

Hej alla. 
    Hade ÄL 12/8, så nu är det den långa väntan till BIM.
    Trodde först jag skulle ha ÄL 10/8 då alla symptom fanns där dagarna innan men ÄL va lite seg tydligen 😂

Jag har BIM 24/8, brukar ha 10-12 dagar från ÄL till mensen kommer.  Har symptom som flytningar, hugg i livmodern & ömma bröst. Någon annan som har BIM samma datum? 🙂

Jag tempar och såhär ser tempen ut nu 🙂

Har du vågat dig på nåt test? Jag tog ett imorse som var negativt. ÄL +9 idag. Jag har plussat på ÄL+10 med de tidigare barnen, så nu har jag nästan tappat hoppet 😂
  • Anonym (Längtar)
    211010 skrev 2024-08-21 07:33:57 följande:

Jag kunde såklart inte hålla mig.. Tog första gravtestet i måndags som givetvis var negativt (bim-7). Andra gravtestet gjordes idag (bim-5) vilket också var negativt. Någon mer som tagit test? Eller har ni mer disciplin och kan hålla er till efter bim? 🤭

Tog också ett test imorse. ÄL+10 som var negativt. har plussat tidigt tidigare så nu känns det kört denna månad. Men min tempkurva har inte vikt neråt än (tvärtom), så antar att det fortfarande finns hopp 😅
  • Anonym (Längtar)
    Anonym (Myggan89) skrev 2024-08-21 11:41:16 följande:
    Ser ju ut som en superbra kurva! Vad använder du för app ?
    Detta är gratisversionen av Flo :)
Svar på tråden BIM Augusti 2024