BIM Augusti 2024
Hej!! Jag har BIM 23/8. känns otroligt att det då är på dagen 5 år sen jag hade BIM med min äldsta dotter, måste väl betyda något, eller?🥹
nån mer med samma BIM?
Hej!! Jag har BIM 23/8. känns otroligt att det då är på dagen 5 år sen jag hade BIM med min äldsta dotter, måste väl betyda något, eller?🥹
nån mer med samma BIM?
Någon som tempar och håller utkik på tempen?
och en fråga till: ni som varit Gravida tidigare, hur tidigt har ni plussat? Jag plussade på ÄL+9 med äldsta dottern och ÄL+11 med yngsta.
Hoppar in här också! ☺️
Vårt första försök med första barnet, jag är 33 och han 34. Hade lovat mig själv att gå in med inställningen ?händer det så händer det? för att inte stressa, och här är jag tre dagar in, medlem på familjeliv 😂 Kan inte låta bli att tänka på det! Och skönt att kunna följas åt tillsammans! ☺️
ÄL+2 idag, BIM 27/8
Vi har velat ha barn länge men omständigheterna har inte varit dom bästa för oss (bott utomlands, pluggat osv) och vi sa att vi skulle vänta tills efter vi gift oss, vilket vi gjorde i helgen så nu ska vi äntligen börja försöka! 🥰
Hoppas på nästa månad för er som inte plussat denna 🤞🏼❤️
Hur många är vi som fortfarande inväntar BIM?
Min är 25/8 (kommer inte testa förrän BIM +1)
Hej alla.
Hade ÄL 12/8, så nu är det den långa väntan till BIM.
Trodde först jag skulle ha ÄL 10/8 då alla symptom fanns där dagarna innan men ÄL va lite seg tydligen 😂
Jag har BIM 24/8, brukar ha 10-12 dagar från ÄL till mensen kommer. Har symptom som flytningar, hugg i livmodern & ömma bröst. Någon annan som har BIM samma datum? 🙂
Jag tempar och såhär ser tempen ut nu 🙂
Hej alla.
Hade ÄL 12/8, så nu är det den långa väntan till BIM.
Trodde först jag skulle ha ÄL 10/8 då alla symptom fanns där dagarna innan men ÄL va lite seg tydligen 😂
Jag har BIM 24/8, brukar ha 10-12 dagar från ÄL till mensen kommer. Har symptom som flytningar, hugg i livmodern & ömma bröst. Någon annan som har BIM samma datum? 🙂
Jag tempar och såhär ser tempen ut nu 🙂
Jag kunde såklart inte hålla mig.. Tog första gravtestet i måndags som givetvis var negativt (bim-7). Andra gravtestet gjordes idag (bim-5) vilket också var negativt. Någon mer som tagit test? Eller har ni mer disciplin och kan hålla er till efter bim? 🤭