• Emlan93

BIM Augusti 2024

Hej alla kämpar,

Hoppar gärna in här hos er då vi äntligen bestämt att försöka oss på syskon till våra tvillingar födda 2021. Det har varit en dröm länge men känts typ väldigt oklar tills typ nu. Men nu är jag så förväntansfull, rädd och ivrig att börja den här resan igen. Även om min kropps signaler förändrats mycket sen innan min första graviditet. den lever lite ett nytt liv så vet inte riktigt vad jag har den.. vi får se hur allt går. 

Bim 30/8. :)

• Emlan93
    Lior33 skrev 2024-08-18 18:01:42 följande:

Hoppas på nästa månad för er som inte plussat denna 🤞🏼❤️

Hur många är vi som fortfarande inväntar BIM? 

Min är 25/8 (kommer inte testa förrän BIM +1)

Jag inväntar fortfarande bim, 27/8. ska också försöka hålla mig att testa men känner jag mig själv rätt så kommer jag säkert börja testa i veckan. Flört
  • Emlan93

Hej, Också börjat testa och självklart negativ.. Bim först på måndag men ändå. Glömt lite hur den här långa väntan mellan äl och bim kändes.. Även om den kändes till och med längre första gången, nu har man ju lite annat att bli distraherad av emellan varven iallafall. Konstigt, när man har bestämt sig vill man bara att det ska hända på en gång och det är ju inte riktigt så fungerar.. håller tummarna för er alla!

• Emlan93

Bim är här, negativt graviditetstest och inväntar mens.. Rynkar på näsanhopp, nya tag nästa månad. Ska försöka börja tempa igen också jag kan se bekräftad äl. Finns det en Bim September tråd? 

Svar på tråden BIM Augusti 2024