mothertotwo skrev 2024-08-13 16:54:24 följande:
Vilket skit hål! Ursäkta uttrycket men vilken tur att du lämnade honom. Vi har stora sjukhus området att gå till akut om det skulle vara något. Men ser inte detta som akut, för då tänker jag på smärta som man inte kan hantera. Vi har gynekologer här men dem tar oftast upp till 2000 kr och då är dem privata. Annars är det vissa vårdcentraler men det är väldigt få gynekologer här. Man har tur om man får tid inom någon vecka. Skulle kolla en knuta i slidan som nu försvunnit och det är i september, men den tiden har jag väntat på i 3 månader.
Jo det är svårt att pricka in, men med vårt första barn var vi heller inte speciellt aktiva och hade känt varandra knappt i 2 månader innan jag plussade. Sen var det en period vi var ifrån varandra, men efter en månad ihop igen så plussade jag med andra barnet. Vissa månader har jag 31 dagar, sällan att jag har mer än så men det kan hända. En gång 46 och som längst 54 men det har hänt två gånger. Någon månad har jag haft 26 dagar. Så det är riktigt svårt att veta, men vi planerar inte utan det som sker det sker liksom. Så därför tror jag att det finns en minimal chans att jag blivit det ändå, med tanken på att det inte krävts så mycket med dem andra två barnen vi gemensamt har :)
Ja jag är lycklig jag idag har min nya man <3 han är en klippa i jämförelse <3
är det bara akuttider så kan det ju vara svårt att bli tagen på allvar, bra ändå du kollar knutan, även om det inte är något farligt så är det ändå bra att få hjälp så ingen onödig infektion sker!
jag har inga barn idag (kanske tur med tanke på rövhålet XD men jag hr alltid velat bli mamma och har en så stark längtan och det är därför det är så frustrerande att kroppen betett sig så annorlunda och man inte får något svar på testerna!!
hoppas verkligen att ni snart får ett tredje hjärta tillsammans <3