• Heybae

BIM Augusti 2024

Hej! Har ÄL idag/imorgon så det ska vi ta vara på 🥰 jätte mycket äl sekret, så här mycket har jag inte haft på månader. Vissa månader märker man det mer och vissa mindre, jag tempar med natural cycle så har bra koll på min kropp. 
    Haft två tidiga missfall i v.6 i februari och september så hoppas på pluss och att den vill stanna kvar ✊ har 4 barn sen innan så detta skulle bli en sladdis då minsta är 7 år. Aldrig haft missfall innan, vet inte varför jag fått två tidiga missfall på kort tid. Kan det vara att jag är äldre nu? 

BIM är 22/8 än sålänge beror på om ÄL blir bekräftad. 

Hur går det för er? 

• Heybae
    Heybae skrev 2024-08-09 21:57:57 följande:

Hej! Har ÄL idag/imorgon så det ska vi ta vara på 🥰 jätte mycket äl sekret, så här mycket har jag inte haft på månader. Vissa månader märker man det mer och vissa mindre, jag tempar med natural cycle så har bra koll på min kropp. 
    Haft två tidiga missfall i v.6 i februari och september så hoppas på pluss och att den vill stanna kvar ✊ har 4 barn sen innan så detta skulle bli en sladdis då minsta är 7 år. Aldrig haft missfall innan, vet inte varför jag fått två tidiga missfall på kort tid. Kan det vara att jag är äldre nu? 

BIM är 22/8 än sålänge beror på om ÄL blir bekräftad. 

Hur går det för er? 

Blev fel ordning. September 2023 och februari 2024 menar jag 
  • Heybae
    Nanathalie skrev 2024-08-09 22:15:22 följande:
    Förstod nästan det! 😂 välkommen!.

Min minsta är också 7. 2017? Så mysigt med en sladdis. Men man har typ glömt av hur det är att vara gravid.. 😸
    Ja han är född 2017.  Ja det va längesen man va gravid så man glömmer snabbt 😂 
  • Heybae

Hej alla. 
    Hade ÄL 12/8, så nu är det den långa väntan till BIM.
    Trodde först jag skulle ha ÄL 10/8 då alla symptom fanns där dagarna innan men ÄL va lite seg tydligen 😂

Jag har BIM 24/8, brukar ha 10-12 dagar från ÄL till mensen kommer.  Har symptom som flytningar, hugg i livmodern & ömma bröst. Någon annan som har BIM samma datum? 🙂

Jag tempar och såhär ser tempen ut nu 🙂

• Heybae
    Lior33 skrev 2024-08-19 13:09:59 följande:

Hej Heybae!

Jag har BIM en dag efter dig. Har du alltid haft en kort luteal fas? Hur länge har du försökt bli gravid? 

Spännande 😍. Jag har allt från 10-14 dagar och har haft sen jag slutade med p piller 2022. 
    Har fyra barn sen tidigare och har alltid haft lätt för att bli gravid. Nu är vi uppe i lite mer än 1 år, haft två tidiga missfall. Ett i september 2023 och ett i februari 2024 😔 

Hur länge har du försökt? 🙂
  • Heybae
    Anonym (Längtar) skrev 2024-08-20 07:58:48 följande:
    Har du vågat dig på nåt test? Jag tog ett imorse som var negativt. ÄL +9 idag. Jag har plussat på ÄL+10 med de tidigare barnen, så nu har jag nästan tappat hoppet 😂
    Testa också imorse, negativt såklart. Brukar inte plussa förrän 12-16 dagar efter ÄL så vet inte varför jag ens testade 😂.
    Nejdå, hopper finns kvar tills mensen kommer.

Idag har jag haft jätte mycket ilningar och hugg långt ner i magen så antar att mensen dyker upp om 2-3 dagar. Men hoppas inte 🙂
  • Heybae

Såhär ser tempen ut idag, ganska jämn temp för min brukar vanligtvis hoppa upp och ner från ÄL till mens.

Idag har jag varit så sjukt trött att jag har somnat 2 gånger under dagen och har inte sovit dåligt inatt och brukar aldrig kunna somna på dagen eller ens vara trött 😂

Inte testat idag utan tänkte vänta till ÄL+12 vilket är på Lördag om inte mensen kommit.  Har ett rfsu testa tidigt hemma så då borde jag väl kunna ta det?  

• Heybae

Verkar som att mensen kommer denna månaden också... 
    Lite brunt när jag torkar mig och så börjar alltid min mens. 😭 ÄL+11 idag..  

Blir väl ytterligare ett försök i September... 

Svar på tråden BIM Augusti 2024