Inlägg från: Snorkfrökenhär |Visa alla inlägg
  • Snorkfrökenhär

BIM Augusti 2024

Hej tråden 😊 

Jag ger mig in i en BIM-tråd igen, försöker oss på en liten sladdis, tror detta blir tredje seriösa försöket. Har en 9-åring och snart 12-åring hemma och hade varit så kul att få vara med om en tredje sista graviditet och bebis 😍

Jag har ÄL om några dagar skulle jag gissa, ÄL-flytningarna har kommit igång litegranna.

Ser att fler av er jagar ägglossningen, håller tummarna för oss alla 🙏🏻😅

• Snorkfrökenhär
    Nanathalie skrev 2024-08-04 18:07:57 följande:
    Äsch jag testar med ett nytt märke i ren stress egentligen. Vill verkligen veta om jag har äl eller ej. Hatar besvikelsen oavsett men vill inte gå och tro att jag har äl och vänta på bim helt i onödan om du förstår. Nästa steg är att tempa istället.
    Kan verkligen rekommendera att tempa. Har lärt mig mkt om hur min kropp fungerar genom det, trodde jag kände min kropp men har visat sig att jag har ÄL lite senare än vad jag alltid trott 😆 
  • Snorkfrökenhär
    TrueResolution skrev 2024-08-04 19:31:24 följande:

Hoppar också in här! Var med i en liknande med förra barnet & så kul att följa alla! 😄 

Har ett barn sedan 2023 och försöker med en tvåa. Väntade först ivrigt på atg mensen skulle komma tillbaka för att drömmen om två täta barn skulle få leva. Har nu haft en mens sedan den kom igång och hade ÄL 31/7 enligt tester och andra kroppsliga förändringar 😁
    BIM den 15 augusti, såååå lång väntan!

ammar första barnet nattetid fortfarande så hört det ska försvåra lite med, spännande att se hur det går.  

Åååh, då är du ju inne i svängen och rutinerad gällande småbarn 😅 jag känner mig helt lost då mina barn är så stora vilket är superkul, men längtar med skräckblandad förtjusning efter tiden med bebis och en liten så hoppas få uppleva det en sista gång 😍

Lycka till, hoppas dagarna går fort till BIM 😅🙏🏻
  • Snorkfrökenhär
    Anonym (A.O) skrev 2024-08-05 12:35:49 följande:

Hoppar in här :)

BIM 10/8 (BIM-6 idag) 
    ÄL + 6 idag, fick positivt på ÄL via testlagret, clearblue och ökad temp förra veckan så hoppas verkligen på att det blir en liten bebis nu.

Testnarkomanen i mig tog ett test imorse, negativt såklart.

Molvärk sen igår, håller tummarna.

Hur tidigt efter ÄL har ni som har barn sen tidigare plussat eller hur tidigt innan BIM?

Lycka till med testandet 😄 Jag har bara plussat efter BIM, men har inte testat före BIM mina andra graviditeter, är bara nu jag är halvt testnarkoman 😆 
  • Snorkfrökenhär

Jag har nog halvt missat ÄL denna gång. Tror att min ÄL redan varit, typ igår.Trodde det var några dagar bort men ÄL flytningarna är borta och nu under kvällen har jag känt av ömma bröstvårtor och värk nere i magen som jag alltid får efter ÄL. Har bara haft sex en enda gång i förrgår (dagen innan förmodad ÄL) för jag trodde ju att vi skulle hinna få till det nån fler gång nu under veckan men jaaa, nu verkar det ju redan vara över för den här gången 😆 Inga höga förhoppningar med andra ord.

• Snorkfrökenhär

Hej igen tråden, haft så fullt upp så jag har glömt kika in här men kul att se hur det går för er andra. Vi är några som väntar på BIM i veckan ser jag. 

Jag har BIM 16/8 om jag hade ÄL när jag tror jag hade det, lite lurigt den här gången och har knappt ens haft sex så jag har noll förhoppningar den här gången 😆 Men man vet ju aldrig, hoppet lever ändå 🙏🏻

Svar på tråden BIM Augusti 2024