Nanathalie skrev 2024-08-04 11:52:36 följande:
Tack för alla bra tips!
Jag går på sekret och ägglossningstest (1 test om dagen) men har märkt att det inte ens ger utslag på förmiddagen, eller kvällen. Jag får i regel utslag från 12-16 bara annars knappt någonting.
Funderar på att börja tempa men jobbar skift så är orolig att det kommer förstöra tempningen för visst ska man tempa samma tid varje dag utan att stiga upp ur sängen innan? Jag är också uppe och kissar, släpper ut hunden och servar kids nattetid ibland så känns hopplöst i sådana fall.
Jag tycker det är jättesvårt att se på testerna när de torkat men kan försöka. Funderar på att byta märke, har testlagrets nu för de är billiga men undrar om jag inte ska ta ett annat märke. Cb har ju som sagt visat felmeddelande de 2 senaste gångerna dessutom så det suger ju eftersom man bara får med 10 tester per paket och det är svindyrt i jämförelse med testlagrets.
Ursäkta långt svar men tack snälla för att du tog dig tid att förklara för mig.
Fick inte heller utslag förrän jag började använda easy at home test, de går att lägga in i en app som heter premom som avläser och sparar bilden på testet medan det är vått så man kan kasta det direkt sen. Får också bara ordentligt utslag mitt på dagen.